הטופ שלנו: סדרות העל טבעי שהכי אהבנו. ABC באדיבות yes

הטופ שלנו: סדרות העל טבעי שהכי אהבנו

מ"ציידי הצללים" ועד "גאליס": מכורים לסדרות על טבעי? סידרנו לכם כמה מהמלצות שלנו בז'אנר מרשימת הצפייה שלנו!

ז'אנר העל- טבעי הוא בין הז'אנרים הטובים בסדרות (לפחות לדעתנו), ולשמחנו ישנן לא מעט סדרות בז'אנר ששואבות אותנו אל המסך! מכורים לסגנון? קבלו את הטופ שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עד עצם היום הזה

אם אתם מסוג האנשים שגדלו על סרטי דיסני ואגדות האחים גרים או אפילו סתם כאלה שחולים על על-טבעי, אין ספק שזו הסדרה בשבילכם! "עד עצם היום הזה" עוקבת אחר אמה, בחורה רגילה שיום אחד מגלה שכל אותן האגדות וכל סיפורי הילדים נכונים והיא נקלעת להרפתקאות מסעירות עם אותן דמויות שחשבה עד אותו הרגע שהן בדיוניות!

© צילום: ABC באדיבות yes

דברים מוזרים

הסדרה שהפכה לסמל המדע הבדיוני של השנים האחרונות, עוקבת אחר אילבן, נערה בעלת כוחות מיוחדים שביחד עם חבריה נקלעת להרפתקאות על טבעיות ומסמרות שיער הכוללות בתוכן מפלצות ויקומים מקבילים. הסדרה נחשבת עד היום למצליחה במיוחד ואהובה בקרב חובבי הז'אנר והעונה הרביעית שלה תעלה בשנה הבאה.

© באדיבות netflix

על טבעי

כבר בהתחשב בשם הסדרה אין זה מפתיע שהיא עוסקת בז'אנר. הסדרה מתמקדת בצמד האחים לבית ווינצ'סטר, סאם ודין, שעיסוקם הוא חיסול של יצורים על טבעיים כגון שדים, רוחות רפאים, מפלצות ויצורים על טבעיים אחרים. היא גם ככל הנראה הארוכה ביותר ברשימה שלנו ומונה לא פחות מ-15 עונות!

 

ציידי הצללים

ציידי הצללים המבוססת על סדרת הספרים "בני הנפילים" היא סדרה מושלמת לחובבי העל טבעי. יש בה ערפדים, מכשפים, פיות, אנשי זאב וכמובן כוחות על טבעיים.

 

כדברא

ומי אמר שאין סדרות על טבעיות כחול-לבן? כדברא היא סדרת נוער ישראלית שעוסקת בנערה בשם קירקי שמגלה יום אחד שהיא נצר לשושלת נשים בעלות יכולות קסומות ("כדברות") וקירקי עצמה היא חזקה אף יותר מהכדברות הרגילות וכי ביכולתה להציל את העולם.

© ורד אדיר, באדיבות yes

גאליס

אמנם גאליס היא אולי לא מהדוגמאות הקלאסיות לסדרות כשחושבים על הז'אנר, אך בעצם מכילה לא מעט אלמנטים. יונתן המיועד מגיע למחנה הקיץ ומציל את חבריו וגם את העולם מלא מעט איומים על טבעיים יחד עם בת הזוג דני. הסדרה מכילה חשיפה לדברים על טבעיים וקסומים למדי, כזו שנותנת לה מקום של כבוד ברשימה זו.

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים
תגובות