אין דברים כאלו: החיות האהובות מהסדרות. מתוך "GLEE" ו"הלב"

אין דברים כאלו: החיות האהובות מהסדרות

מהברווז והאפרוח ב"חברים" ועד קופיקו: אספנו כמה מהחיות האהובות ביותר בסדרות האייקוניות

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פדידה - האי

ממש בתחילת הסדרה "האי", רגע לפני שחבורת הנערים יצאה לאי התבקשו גיבורי הסדרה לקחת כל אחד חפץ אחד שחשוב לו, בחירתו של סול היתה פדידה, הארנב שלו. אמנם לארנב לא היתה חשיבות עלילתית רבה אחרי העונה הראשונה אבל הוא היה חמוד בהחלט בזמנים בהם הופיע.

© מתוך "האי", ערוץ הילדים

לורד טאבינגטון - Glee

בריטני ס. פירס, מהסדרה המצליחה היא דמות משעשעת ומעניינת למדי, ואחד הדברים שהופכים אותה לכזו היא החתול השמן שבבעלותה העונה לשם לורד טאבינגטון עימו עשתה מספר סרטונים אותם העלתה לרשת. החתול החמוד כבש לפחות את הלב שלנו ואנו מודים באשמה: היינו רוצים לגדלו בעצמנו!

© צילום מ-GLEE

הברווז והאפרוח - חברים

באחת מעונותיה הראשונות של הסדרה, מצאו עצמם צמד החברים והשותפים לדירה, ג'ואי וצ'נדלר, מאמצים זוג חיות, ברווז ואפרוח לדירתם. החיות לא שרדו יותר מדי עונות אך יחד עם זאת נוכחותם היוותה אתנחתא משעשעת.

 

קופיפו - הלב

הסדרה המרגשת "הלב" שהיתה חלק מהילדות של רבים מאיתנו, עוקבת אחר סיפורו המרגש של מרקו בחיפוש אחר אמו בעולם. אחד הדברים הזכורים מהסדרה היה קופיפו, קוף המחמד של אחיו של מרקו שהתלווה אל הגיבור שלנו במסעו. קופיפו היה קוף חכם וחמוד בהחלט עד שאפילו אנחנו קצת קינאנו במרקו.

© מתוך "הלב"

קופיקו

ומקוף אל קוף: הפעם, בניגוד לשאר הליות ברשימה לא מדובר על חיית מחמד אלא על קוף מיוחד! הסדרה עוקבת אחר קורותיה של משפחת לזר שמאמצת קוף מדבר ושובב במיוחד. אמנם קוף כמו קופיקו הוא לא חיה שנרצה בבית, אבל אותנו לפחות מעניין איך היינו מסתדרים איתו. אגב, בסדרה יש גם חיית מחמד אמיתית ושובבה לא פחות - הכלבה צ'יקיטה.

 

סטלה - משפחה מודרנית

אם גם אתם נמנים עם צופי "משפחה מודרנית" אין ספק שגם אתם מכירים את סטלה, הכלבה של המשפחה. סטלה התגלגלה לידי המשפחה ומאז התאהבה בג'יי אב המשפחה (מה שלא מנע מאישתו של ג'יי, קלרה לשנוא אותה). הכלבה היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה ואהובה על ידי צופים רבים.

 
תגובות