החבורות מהסדרות שהיינו בונים איתן סוכה. גיא כושי ויריב פיין, רונן אקרמן, ערוץ הילדים, NETFLIX, אילנית דואניאס

החבורות מהסדרות שהיינו בונים איתן סוכה

מ״השמיניה״ ועד "דברים מוזרים: לכבוד חג הסוכות הרכבנו את רשימת החבורות מהסדרות שיהיה הכי כיף לבנות איתם סוכה

אז חג הסוכות הגיע ויחד עימו הדבר שכה מיחד את החג: הסוכה. אם יצא לכם לבנות סוכה בעבר עם משפחתכם אתם בוודאי יודעים שמדובר בחוויה כייפית ומגבשת למדי, יחד עם זאת לא יכולנו שלא לתהות מה יקרה אם במקום לבנות סוכה עם המשפחה, נהיה מקוריים ונבנה סוכה עם החבורות האהובות עלינו מסדרות הטלוויזיה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספיידרז

כי מי לא רוצה לבנות סוכה עם חבורת מרגלים? אם נבנה סוכה עם ה'ספיידרז' אנו בטוחים שמשעמם זה לא יהיה. החבורה המצחיקה תדע להוציא משהו מעניין מכל הבניה ומי יודע אולי נקלע לאיזו תעלומה...

© צילום: גיא צראף


הילדים מ"דברים מוזרים"

אמנם חבורת הילדים מהסדרה כנראה שלא בונה סוכה, אבל אנו מוכרחים להודות שבניית סוכה עם חבורת ההרפתקנים הזאת תהיה מגניבה ומעניינת ביותר ובהחלט היינו רוצים לנסות זאת. מי יודע? אולי הכוחות של אילבן דווקא יהפכו את העניין להרבה יותר קל (בתקווה שלא יהיה מפחיד).

© Rachel Murray/Netflix


להקת אובוי

לבנות סוכה ולשיר תוך כדי? לקחנו! תהיו בטוחים שבניית סוכה עם חברי להקת אובוי תביא לכם בדיוק את זה. מעבר לחברות הכייפית ביניהם ומהצחוקים שאנו בטוחים שיהיו שם, אנחנו גם בהחלט לא נתנגד לבניית סוכה בליווי שירים. ולא רק "שלומית בונה סוכה", כן?

© רפי דלויה


השמיניה

מי לא היה רוצה לבנות סוכה עם השמיניה? מעבר לכך שמדובר בחבורת גאונים בעלי תושיה, החבורה הזו ידועה כחבורה מצחיקה ומגובשת שלא רק תצליח לבנות סוכה ביעילות אלא גם תעשה זאת ברוח טובה ובאופן שאין סיכוי שישעמם לנו איתם. הם יצליחו לדעת איזה חלק מתחבר לאיפה ויהפכו את הבנייה לעוד אתגר ומשימה שצריכים לפצח יחד.

© צילום: אוהד רומנו


חברים

אין ספק שאחת החבורות היותר מצחיקות שקיימות הם ששת החברים מהסדרה המצליחה. רק המחשבה על הדרכים המוזרות בהן ינסו ג'ואי או פיבי להבין למה נועד כל דבר בבנייה מעלה בנו חיוך ורצון עז לנסות את זה איתם. מעניין מה יקרה לרוס ורייצ׳ל כשניקח לרגע הפסקה...

© Gettyimages.IL
תגובות