הזמר במסכה 2: "לא מחדשת, אך קשה לפיצוח". ערן לוי, באדיבות קשת 12

הזמר במסכה 2: "לא מחדשת, אך קשה לפיצוח"

האמת? התגעגענו לתכנית המוזיקלית הזאת ואנו עדיין מנסים לפתור את הרמזים הראשונים. אך האם פרק הפתיחה של "הזמר במסכה 2" הצליח להפתיע אותנו? • ביקורת

העונה החדשה של "הזמר במסכה" (קשת 12) עלתה אמש לאוויר, ואיתה גם ניסיונות הפיצוח והשגעון של כולנו לגלות במי מדובר עוד בטרם שלב החשיפה בהדחות. מה חשבנו על פרק ההשקה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פאנל השופטים וההנחיה נשאר זהה לגמרי, למרות שהיינו מעדיפים לראות שם תוספת או שינוי, למשל כאלו שבלטו ברשתות החברתיות בעונה הקודמת כמפצחים (ראו ערך אילנית לוי שהתארחה כשופטת בעונה הקודמת). ועל כן התכנית עצמה לא הוסיפה פן מפתיע או שינוי משמעותי מלבד עלייה בכמות משתתפי העונה (מה שיבטיח לנו עוד שבירת ראשים בלנסות לפצח עוד דמויות).

התחפושות מרהיבות גם השנה, אך הצדפה היא דווקא זו שהכי פחות. אך באשר ליכולות השירה, רוב המתמודדים שראינו אמש אכן יודעים לשיר, אך היו גם כאלו שהביצוע הפותח שלהם היה מאכזב, שבור ומוזר להפליא.

© ערן לוי, באדיבות קשת 12

הביצוע המצטיין של הערב היה ללא ספק של השיבולת (אליאנה תדהר? אניה בוקשטיין? חני נחמיאס?) שניחן כי היא באה מהמקצוע.

הרמזים היו מבלבלים למדי ודי קשים לפיצוח, למעשה באופן אישי, לא הצלחנו להגיע לכיוון ממשי של יותר משתי דמויות - מה שאומר שאכן העלו רמה בפן הזה, אך נמשיך לנסות כמובן ברמזים הבאים. אגב, יש מצב גדול שהשופטים עלו על כמה מהפיצוחים כבר בפרק הבכורה ויהיה מעניין אם ישארו נאמנים לבחירות הראשוניות שלהם. בניגוד לעונה הקודמת, שחר חסון בא רציני יותר לפתור ולא סתם זרק שמות. אומנם הוא עשה זאת בדרכו החיננית, אך נראה כי הפעם הוא באמת מנסה ויש מצב שהצליח לפחות אחד אמש.

© ערן לוי, באדיבות קשת 12

עם זאת, התאכזבנו שבפרק הפתיחה לא זכינו לראות הדחה, הייתה חסרה לנו אחת כזאת כדי להוסיף לסף הריגוש של פרק הבכורה, בדיוק כמו בעונה הקודמת - שם נחשף טל פרידמן כקרמבו. זה נותן יותר פאשן להכנס לזה ולנסות לפצח, ואף נותן הצצה לסוג המתמודדים שיכולים להגיע לתכנית.

בקיצור, "הזמר במסכה" היא תכנית שכיף לצפות בה, אך גם מורטת עצבים. העונה השנייה אומנם לא מחדשת, אך היא ללא ספק קשה יותר לפיצוח. אגב, יש לנו תחושה שבעונה הזאת יהיו באמת סלבריטאים.

תגיות
תגובות