לא נמרחות: הסדרות הקצרות שכיף לצפות בהן. רשת 13, אוהד ארידן, HOT VOD young

לא נמרחות: הסדרות הקצרות שכיף לצפות בהן

מ"זאת וזאתי" ועד "מאנקיז": אם אתם לא בקטע של סדרות ארוכות או שאין לכם זמן להתחייב לסדרה שנמשכת ונמשכת - הכתבה הזאת בול עבורכם!

אין ספק שזה מאוד כיף לצפות בסדרות טלוויזיה, אך הבעיה היא שכשמדובר בסדרה ארוכה ופתאום זה קצת יותר קשה להתמיד בצפייה שלה, בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת המלצות לסדרות קצרות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'ולי והפאנטומס

אם אתם טיפוסים של סדרות מוזיקליות "ג'ולי והפאנטומס" היא בול עבורכם. הסדרה עוקבת אחר נערה רגילה בשם ג'ולי שמוצאת את עצמה מקימה להקה עם שלוש רוחות רפאים, וזה מצחיק ומוזר בדיוק כמו שזה נשמע. מספר פרקים: 9.

 

המורדת

מדובר במיני סדרה מוצלחת במיוחד שזכתה לבאז וטירוף עולמי. הסדרה העוקבת אחר אסתי אשר בורחת מקהילתה המסוגרת בחסידות סאטמר, מורדת בכל מה שהיא גדלה עליו ולומדת להכיר את העולם ה"אחר". מספר פרקים: 4.

 

בשבילה גיבורים עפים

הסדרה בכיכובה של נינט טייב, תומר קפון ומיכאל אלוני הפכה ללהיט ענק. הסדרה עקבה אחר ארבעה חברים שיצאו לחפש אחר יעלי (נינט טייב) בדרום אמריקה לאחר שבכלל חשבו שהיא לא נמצאת בחיים כבר שנים. מספר פרקים: 10.

 

זאת וזאתי

לא יכולנו לעשות רשימה שכזו מבלי להזכיר את הסדרה שהפכה לקאלט תוך כדי השידור שלה. "זאת וזאתי" עוקבת אחר חוויותיהן של צמד זמרות כושלות ועושה זאת בצורה מצחיקה למדי, עם ציטוטים וסיטואציות שכמעט כולם הרבו לחקות ביום יום. ככה! מספר פרקים: 10. 

 

תברחו

מיני סדרת נוער שיצאה ב-2019, עקבה אחר חבורת נערים אשר במהלך יום ההולדת של אחד מהם נקלעים לסרט אימה מלחיץ במיוחד בתוך חדר בריחה. מספר פרקים: 10.

 

מאנקיז

הסדרה החדשה ביותר ברשימה. מדובר בסדרת נוער שנכתבה על תקופת הקורונה - חבורת נערים נאלצת לבצע פשע ולגנוב כתר שנשאר בארץ בגלל הסגר העולמי. מספר פרקים: 10.

 
תגובות