מבודדים ונהנים: הסדרות המומלצות לצפייה בבידוד. משה נחומוביץ

מבודדים ונהנים: הסדרות המומלצות לצפייה בבידוד

נכנסתם לבידוד ולא יודעים במה כדאי לצפות? קבלו עוד כמה המלצות חמות מאיתנו • תודו לנו אחר כך...

עליית התחלואה בארץ גורם לבני נוער רבים להישאר בבית, בין אם בגלל לימודים בזום או בידוד. במיוחד בשבילכם אספנו רשימה של הסדרות הטובות ביותר לבידוד. בין אם אתם מחפשים סצנות אקשן או קומדיה מנחמת, אנחנו כאן בשבילכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האחיין שלי בנץ

העונה הראשונה של "האחיין שלי בנץ", הסדרה החדשה של כאן חינוכית הסתיימה ממש לא מזמן לאחר 20 פרקים מצליחים. מדובר באחת הסדרות המוזרות והמצחיקות ביותר שראינו בזמן האחרון. העלילה מספרת על יוני, מורה להיסטוריה בנס ציונה, שחותם על עסקה עם השטן – הוא יהפוך אותו למנהל, בתנאי שיוני יצליח לגרום לבנו בנציפר לעבור את הבגרויות. מכאן, כפי שאתם יכולים לדמיין, הכול מתחיל להשתבש. "בנץ" היא אחת הסדרות הייחודיות ביותר על המסך, סדרה קורעת מצחוק עם שחקנים מעולים ועלילה מוזרה ונהדרת שתגרום לכם להישאב אל תוכה. אז אם אתם מחפשים סדרה כיפית שכבר הוכתרה כיורשת של "הפיג'מות" – "האחיין שלי בנץ" היא הסדרה המושלמת עבורכם.

 

דאש ולילי

הסדרה הכי מתוקה ומקסימה שנמצאת כרגע בנטפליקס היא ללא ספק "דאש ולילי", שמתרחשת בניו יורק לפני חג המולד. דאש, נער פסימי וציניקן, מוצא בחנות הספרים האהובה עליו מחברת אדומה שבה משימה למוצא האנונימי. לאחר שהמוצא מבצע אותה, הוא כותב עליה במחברת, ונותן משימה חדשה לכותב המחברת. הכותבת של המחברת היא לילי, נערה בעלת שמחת חיים בלתי נגמרת, שנותרת לבדה בחגים ומחליטה להחביא את המחברת על מנת להרגיש פחות בודדה. על ידי המשימות דאש ולילי לומדים להכיר אחד את השני, ומתאהבים. כפי שאפשר להבין, "דאש ולילי" היא קומדיה רומנטית מקסימה ומחממת לב שמומלצת לכל מי שרוצה לקבל כמה שעות של אסקפיזם מהנה במיוחד.

 


קוברה קאי

"קוברה קאי", הספין-אוף הפופולרי לסרטי "קראטה קיד", כבש בסערה את המעריצים הוותיקים של הסרטים, וזכה גם במעריצים חדשים שהתאהבו בסדרה. העלילה מספרת על ג'וני לורנס, הנבל מסרטי "קראטה קיד", ועל החלטתו לפתוח מחדש את הדוג'ו בו התאמן. העלילה מתמקדת לא רק ביריבות העתיקה בין לורנס לבין דניאל לרוסו, כוכב הסרט המקורי, אלא גם בדור ההמשך. לורנס הופך למנטור של נער בשם מיגל, שמתחיל לצאת עם הבת של דניאל לרוסו. בו בזמן בנו של לורנס, רובי, מתקרב ללרוסו מבלי שהשני יודע שרובי הוא הבן של האויב הגדול ביותר שלו. העונה הרביעית יצאה רק בשבוע שעבר, ולשמחתנו הרבה העונה החמישית כבר צולמה בספטמבר ואמורה לצאת השנה. אחת מנקודות החוזק העיקריות של הסדרה היא קרבות הקארטה המושקעים, עליהם השחקנים מתאמנים במשך שבועות לפני הצילום. אם יש לכם כמה שעות פנויות ואתם מחפשים עלילה מרתקת שמטשטשת את הגבול בין הטוב לרע, "קוברה קאי" היא הסדרה בשבילכם.

 


אמת או חובה

דייווי, נערה צעירה ממוצא הודי, מחליטה שהשנה הולכת להיות השנה שלה – היא עולה לתיכון, ומחליטה להפוך להיות מקובלת, להביס את בן, היריב הלימודי שלה, ולצאת עם פקסטון, בו היא מאוהבת. אם אי פעם צפיתם בסדרת תיכון, אתם כבר יודעים שלדייווי לא עומד להיות קל במיוחד. לא רק שהיא צריכה להתמודד עם המטרות שהציבה לעצמה, היא צריכה גם להתחמק מאמא שלה שרק רוצה שדייווי תהיה יותר נאמנה למסורת ההודית, וגם להתמודד עם המוות של אביה, שהלך לעולמו בשנה שלפני. "אמת או חובה" משלבת בחינניות בין סיפורה הכאוב של דייווי לבין הסיפורים המצחיקים והמהנים בהם מלאה הסדרה. עוד דבר מיוחד בסדרה הוא המקריינים שלה: את הפרקים מקריין אגדת הטניס ג'ו מקנרו, ובחלק מהם מקריינים גם אנדי סמברג וג'יג'י חדיד.

 


בנות גילמור

אם אתם מחפשים סדרה שנונה ומקסימה, "בנות גילמור" היא הסדרה עבורכם. "בנות גילמור" מספרת על לורליי ורורי, אם ובת בעיירה הבדיונית סטארס הולו, ומלוות את השתיים לאורך התבגרותן. לורליי היא אם צעירה וחד הורית שמתמודדת עם ניהול פונדק ויחסיה המורכבים עם הוריה, ואילו רורי מתמודדת עם מעבר מבית הספר הציבורי שלה לתיכון יוקרתי ועם החבר הראשון שלה. זהו סיפור התבגרות מרגש של השתיים שמלא בהומור שנון ובדיבורים מהירים, עם שחקנים נפלאים שהפכו את הסדרה לאחת הסדרות הפופולריות ביותר בנטפליקס גם היום, שני עשורים מאז שיצאה לראשונה.

 
תגובות