מולטי מיליונר? זה הספיידרמן המרוויח ביותר בכל הזמנים. פורום פילם, באדיבות yes

מולטי מיליונר? זה הספיידרמן המרוויח ביותר בכל הזמנים

הצלחתו של ספיידרמן החדש ואווירת ה״מולטיוורס״ גרמה לצופים לתהות - מי השחקן המרוויח ביותר מסרטי ספיידרמן בכיכובו? • קבלו!

עמוק בטירוף של ספיידרמן החדש? בצדק! אווירת המולטיוורס גרמה לנו ללא מעט נוסטלגיות, ומבלי להכנס לספווילרים - אין ספק שהיא עונה על ציפיותיהם של המעריצים. ואם כבר מולטיוורס, למה שלא נצלול אל סרטי העבר של ספיידרמן ואולי כך נבין מי השחקן המרוויח ביותר מסרטי ספיידרמן בכיכובו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טובי מגווייר

ספיידרמן המקורי נחשב לאחד הספיידרמנים המעולים (אם לא הטוב שבהם), אבל האם הוא גם הכי מרוויח?

לאורך השנים עלו שמועות כי על סרטו הראשון בתפקיד (2002) לקח השחקן הביתה כ-4 מיליון דולר. על הסרט השני (2004) דווח כי הרוויח שכר של 17.5 מיליון דולר ואילו על הסרט השלישי (2007) ההערכות הן שקיבל 15 מיליון דולר בנוסף לבונוסים.

© באדיבות yes

אנדרו גארפילד

השחקן היה השני שנכנס לתפקיד הספיידרמן וזה קרה בסדרת סרטי ״ספיידרמן המופלא״. כמה הוא הרוויח?

כאשר אנדרו הוכרז לראשונה ככוכב הבא של ספיידרמן ב-2010, דווח שהוא ירוויח 500,000 דולר עבור הסרט הראשון שעלה לאקרנים ב-2012. במקביל להכרזה על סרטו הראשון, דווח כי אנדרו ירוויח רק מיליון דולר עבור סרט המשך (2014) ו-2 מיליון דולר עבור סרט שלישי - שבסוף לא יצא לפועל. בנוסף, ההערכות הן שעל הסרט השני הוא אף גרף בונוסים על הצלחה קופתית.

© באדיבות yes

טום הולנד

הספיידרמן המכהן והצעיר ביותר בחבורה נחשב גם הוא למוצלח במיוחד. האם זה מתבטא גם בשכר?

הסרט ״קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים״ (2016) היה גם הפעם הראשונה בה הפציע כספיידרמן על המסך. לפי השמועות הוא הרוויח כ-250,000 דולר. בסרט הסולו הראשון שלו כספיידרמן (״השיבה הביתה״, 2017) הרוויח השחקן ׳שכר בסיס׳ של חצי מיליון דולר, אבל הוא גם זכה לבונוסים על הכנסות בקופות מה שהגדיל את שכרו עד לכמיליון וחצי דולר. על הסרט השני שיצא בשנת 2019, הרוויח הולנד, על פי שמועות לא מאושרות, כ-4 מיליון דולר. עם זאת, שכרו על ״אין דרך הביתה״ עדיין לא ידוע. 

© באדיבות yes

 
תגיות
תגובות