אור ירוק: פרסי ג'קסון מגיע למסך הקטן. תמונת הסרט מ-2010. באדיבות yes

אור ירוק: פרסי ג'קסון מגיע למסך הקטן

הפעם זה רשמי- אחרי שיצאו סדרת סרטים ומחזמר המבוססים על סדרת הספרים המצליחה "פרסי ג'קסון" ושמונה חודשים מאז שנאמר כי גם סדרה נמצאת בפיתוחים, כעת שוחררה הודעה רשמית בנושא!

עבר יותר מעשור מאז שיצא הסרט שמבוסס על הספר הראשון של "פרסי ג'קסון", שהתקבל כסרט שנוי במחלוקת בקרב המעריצים של הסדרה ואף גם בקרב הסופר עצמו. מאז יצא עוד סרט אחד שהתקבל באותה צורה וגם הופק מחזמר, המבוסס על הספר הראשון בסדרה וקיבל שבחים רבים מהמבקרים. אחרי שהיה נדמה שהעולם של פרסי ג'קסון במלואו יישאר רק בספרים, הכרזה שפורסמה בימים האחרונים שינתה את הכל...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הלילה פורסם בחשבון הטוויטר של דיסני+, סרטון של רייק ריירדן, הסופר של סדרת הספרים האהובה, שאמר בחיוך וחתם בדבריו באופן רשמי ש"פרסי ג'קסון והאולימפיים" תקבל עיבוד למסך הקטן. "ההמתנה נגמרה, Demigods (כינוי למעריצי הספרים)", אמר, "אני מתרגש להיות הראשון שאומר לכם ש'פרסי ג'קסון והאולימפיים' באמת ובטוח מגיע למסכים שלכם".

ההכרזה הזאת מגיעה מספר חודשים אחרי שהוכרז כי הסדרה נמצאת רק בפיתוחים, דבר שגם הוכרז בטוויטר עם סרטון של ריירדן ואשתו, בקי. כך נאמר אז- "אנחנו לא יכולים להגיד הרבה בשלב הזה, אבל אנחנו מאוד מתרגשים מהרעיון של סדרת לייב-אקשן ברמת האיכות הגבוהה ביותר, שתעקוב אחרי הסיפור של חמשת הספרים של פרסי ג'קסון. היא תתחיל ב'גנב הברק' (הספר הראשון בסדרה) בעונה הראשונה. היו סמוכים ובטוחים שבקי ואני נהיה מעורבים באופן אישי בכל היבט של הסדרה".

רשמי:
"דיסני פלוס" יגיע לישראל בקיץ הקרוב
משה אבוטבול
שירות הסטרימינג המדובר מתרחב לעוד מדינות מסביב לעולם והבוקר נודע כי יגיע לישראל בעוד חודשים ספורים • כל הפרטים

עוד בסרטון- ריירדן חשף את שם הבמאי שיהיה אחראי על פרק הפיילוט של הסדרה החדשה, מדובר בג'יימס בובין, שכבר עבד בעבר עם ענקית הסטרימינג דיסני+ על פרק הפיילוט של הסדרה "אגודת בנדיקט המסתורית". כרגע לא ידוע מי יגלמו את הדמויות השונות, או כמה פרקים תהיה לסדרה. מה שבטוח, מסביר לנו ריירדן, היא נמצאת הפעם בידיים טובות. "ג'יימס הוא בן אדם מדהים וגם במאי מאוד מוכשר... ג'יימס מכיר את ספרי 'פרסי ג'קסון' טוב, הילדים שלו מעריצים של זה, אז אנחנו בידיים טובות". ההבטחה הזאת, שמצטרפת להבטחות הקודמות שלו שפורסמו בעבר, אכן מרמזות שהפעם תצא סדרה שלא תבייש את הספרים שעל בסיסם היא נכתבה. 

 

תגובות