האם אוראל צברי בדרך ל"זגורי אימפריה"?. שוקה כהן

האם אוראל צברי בדרך ל"זגורי אימפריה"?

הקיץ מעבר לפינה וזו הזדמנות מעולה עבור HOT להשיק את התוכניות שהולכות לכבוש לנו את המסך • החל מסדרות חדשות בכיכובן של גיתית פישר ואושרית סרוסי ספיר (זאת וזאתי) ושלישיית מה קשור, ועד עונות חדשות לסדרות הנוער "זיגי", "ספיידרז" ו"סקיי". צפו!

בתחילת השבוע (א') הוט השיקה את סדרות הקיץ שלה באירוע עמוס סלבס, בהאנגר 11 בתל אביב והציגה בפנינו שלל תוכניות ועונות חדשות שעומדות לפגוש אותנו על המסך, כשמזג האוויר החורפי יתחלף בטמפורטורות גבוהות.

בין הסדרות החדשות - "ממשוטרות" בכיכובן של גיתית פישר ואושרית סרוסי ספיר, "גדול עלינו" בכיכובם של שלישית מה קשור, "דרימארס" סדרת מדע בדיוני לילדים ונוער. הסדרות שזכו לעונה נוספת - "בעלת החלומות", "שבאבניקים 3", ספיידרז 3" ו"זיגי 3", "סקיי" שמצטלמת לעונה שנייה בימים אלה, "גולסטאר מרוקו" ו"זגורי אימפריה" שחודשה לעונה שלישית אחרי 7 שנים.

מול המצלמות של פרוגי התייצבו הכוכבים הגדולים, ביניהם אליאנה תדהר, קים אור אזולאי, יהודה בוחבוט, אוראל צברי, קווין רובין, אביב פנקס, גאיה גור אריה, עמנואל לוי, שחר טבוך, נועה אסטנג'לוב, בר מינאלי, יונתן גוטליב, עמית הכטר, שירלי לוי, אלין גולן וכוכבים נוספים ששיתפו אותנו על הסדרות החדשות, התפקידים שהם עוד חולמים לגלם, שיתופי פעולה בין השחקנים, מי הזוגות שהתגלו על הסט ואיזה תפקיד הכי אהבו לשחק?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 
תגובות