סדרת הנוער החדשה של גיורא חמיצר. ירון ברנר

סדרת הנוער החדשה של גיורא חמיצר

אחרי שלל הצלחות: גיורא חמיצר עובד על סדרת נוער חדשה שתהיה מבוססת על הספרים שיצר בשנים האחרונות • כל הפרטים

יוצר הסדרות האהובות והמצליחות, גיורא חמיצר לא עוצר לרגע ואחרי שלל להיטים על המסך, ואחרי שיצר בשנים האחרונות את סדרת הנוער "סקיי" (יחד עם נועה פניני) ואת הגרסה הבינלאומית ל"החממה", חמיצר כבר יוצא לדרך עם סדרת נוער חדשה ומסקרנת במיוחד, ולנו יש את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כידוע, מלבד היותו יוצר ותסריטאי, חמיצר הוא גם סופר. מלבד הספרים המבוססים על הסדרות המצליחות שלו (״השמיניה״, ״האי״, ״שכונה״), חמיצר כתב בשנים האחרונות סדרת ספרי מתח ובלשות לילדים בשם "רוני ותום" (סדרה שמכרה מעל ל-100 אלף עותקים) - אותה הוא עיבד כעת לסדרת נוער חדשה שתשודר בערוץ טין ניק לצופי yes. 

לסדרה יהיו 18 פרקים ושתי עונות, כאשר כל עונה תתמקד בספר (מתוך שלושה שיצאו לאור עד כה). בימים אלו כבר מלהקים את השחקנים שיככבו בה והצילומים צפויים להתחיל בתל אביב כבר בקיץ הקרוב.

© הוצאת תכלת

סדרת הספרים עוסקת ברוני ותום, שני ילדים רגילים שמוצאים את עצמם לגמרי במקרה בתוך תעלומה שהולכת ומסתבכת. שורה של פשעים משונים בבית ספרם שולחת אותם לחקירה בלשית מלאת הפתעות וסיכונים.

 

בראיון שערכנו עם גיורא במרץ 2020, נשאל היוצר האם יש סיכוי לגרסה טלוויזיונית של ספריו, וזה מה שענה -

"הלוואי שיזמינו ממני גרסה של 'רוני ותום', זה אחד מהדברים שאני עובד עליהם ולא יכול לספר שום דבר שקורה כרגע. עד כה כתבתי שלושה ספרים, אולי בהמשך אכתוב עוד כמה. שמתי לעצמי יעד לכתוב שלושה ספרים בשנה, עמדתי בזה ואני גאה בזה. אני מקבל תגובות מילדים ומהוריהם שהם לא אוהבים ספרים בדרך כלל, ואומרים לי הילד בחיים לא פתח ספר והוא פתח את הספר הזה ולא יצא מהבית. כל הקטע בספרים האלו שכתבתי שאני חושב עליהם כמו בסדרה - כל הזמן יש מתח וזה עובד. מה שמושך את הצופים והקוראים זה הסיפור שהוא מה שחשוב. אם אתה יודע לשמור על זה שהסיפור לא ישעמם לשנייה הקהל יהיה איתך".

ראיון
חמיצר: ישמח להחזיר את ״החממה״ וחולם על״האי״ בנטפליקס
משה אבוטבול
בראיון לייב מיוחד שקיימנו עם גיורא חמיצר על המצב, חשף בפנינו היוצר האהוב את הסודות שהכי רצינו לדעת - האם ״החממה״ צפויה לחזור בגרסה מצולמת? מתוכננת עוד סדרה לנטפליקס? ומה עומד מאחורי הדמויות שהעלים בסדרות?

רק בסוף דצמבר 2021, מערכת פרוגי העניקה לחמיצר פרס הוקרה מיוחד בשם "אייקון הביצה", אותו קיבל בטקס נבחרי השנה מכוכבי הסדרות שלו - טל מוסרי ודון לני גבאי. בנוסף, צורפו ברכות משלל כוכבי הסדרות שלו לאורך השנים.

© משה אבוטבול
תגובות