הכוכבים שסירבו להשתתף באיחודים. bobmahoney.com, יוסי צבקר, 2004 Warner Bros. Ent. Harry Potter characters | באדיבות yes

הכוכבים שסירבו להשתתף באיחודים

מבואסים? אספנו כמה משמות הכוכבים שהחליטו להגיד "לא" לאיחוד של הסדרה או הסרט בהשתתפותם

מכירים את זה שאתם נאמנים לסדרה או סרט שצפיתם ומשתוקקים לקבל איחוד אחד נוסף של הכוכבים בעלילה חדשה ומרתקת, אבל דווקא אז אחד הכוכבים מסרב לקחת חלק? אספנו כמה מהסלבס שהחליטו להגיד "לא" לאיחודים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השיר שלנו

הדרמה המוזיקלית היומית מ-2004 מלווה אותנו עד היום בשידורים חוזרים או בבינג' מושלם כשבא לנו. גם בזמן שידורה הסדרה הייתה הצלחה מסחררת, גם בגלל תפקיד המשחק הראשון של זוכת "כוכב נולד 1" - נינט טייב! הפרק האחרון של הסדרה שודר ב-2007 ומאז לא זכינו לעונה נוספת. ב-2021 היו ניצוצות של תקווה לעונת איחוד, סגירת מעגל לכל המעריצים הנאמנים שמלווים אותה עד היום. אבל הניצוץ נעלם כאשר נינט סירבה לאיחוד. לאחר ניסיונות רבים לשכנע את נינט להצטרף, הבינו שהסיכוי קלוש שתסכים והחליטו לוותר, בראיון לרן בוקר ב-ynet, סיפרה הכוכבת על ההחלטה: "לא הסכמתי לחזור לא ממקום שלילי אלא ממקום חיובי. אני באמת אוהבת את הסדרה הזאת, היא ענקית וההוכחות מדברות בעד עצמן, זה נורא מרגש לקבל את התגובות על 'השיר שלנו'. אני רגילה להיות שונה מכולם. אני פשוט חושבת שהיום אני במקום מאוד אחר - ולחזור אחורה 20 שנה זה לא משהו שאני רוצה לעשות. אני חושבת שאסור לגעת במשהו שהוא כבר שלם. מבחינתי הסיפור של זוהר להט, נינט לוי ומיקמיק נגמר וצריך להשאיר אותו שם".

© גילי שני

עונה חדשה אולי לא היה אבל שנה קודם לכן התקיים איחוד שחקנים בזום, בו כולם יכלו להצטרף ולהעלות זכרונות נוסטגליים מהסדרה, אבל לאיחוד הזה - אושרי כהן סירב.

© מתוך השיר שלנו, טדי הפקות ו-yes

הארי פוטר

הספר הראשון של הארי פוטר יצא בשנת 1997 לראשונה, אך הפעם הראשונה שזכינו לראות את הארי פוטר על המסך היה בכיכובו של השחקן דניאל רדקליף בשנת 2001. הסרט האחרון יצא ב-2011 ומאז לא זכינו לראות את רדקליף בתור הארי פוטר. ממש לאחרונה, נערך איחוד לא עלילתי (יותר אסופת זכרונות) שריגש את המעריצים. בנוסף, נודע לאחרונה כי במאי הסרטים רצה לצלם נוסף, אך קיבל סירוב די נוקשה מצד כוכב סדרת הסרטים. רדקליף מספר כי הוא "מרוצה מהמקום שלו" וכי להיכנס לנעליים בתור הדמות הראשית כהארי פוטר שוב יהיה שינוי גדול מידי בחייו והוא לא מעוניין בזה. אנחנו עדיין מחזיקים אצבעות שאולי הוא יתחרט...

© © 2004 Warner Bros. Ent. Harry Potter, באדיבות yes

זאב צעיר

סדרת הנוער מז'אנר המדע הבדיוני נכנסה לנו ללב כבר מהפרק הראשון ששודר ב-2011, במשך שש שנים עד הפרק האחרון. בשנה האחרונה התבשרנו על סרט איחוד חגיגי - אבל זאת לצד בשורה מבאסת במיוחד. אחד מכוכביה הבולטים של הסדרה, דילן א'ובריין, שגילם את סטיילס סטלינסקי סירב להצעה. הנימוק שלו בתקשורת היה: "הרבה שיקולים נכנסו להחלטה הזאת, והיא בהחלט לא הייתה סופית בהתחלה. 'זאב צעיר' כל כך יקרה לליבי, וברור שכאשר שמעתי לראשונה שהסרט קורה, הופתעתי, ללא ספק. הכל הסתדר מהר מאוד מאז הידיעה על כך. זה היה פתאומי, מפתיע והרגיש כאילו ׳זרקו׳ את זה עלינו. בסופו של דבר, עם כמה שזה נשמע מצחיק, אבל זה משהו שכל כך יקר לי, שלא הייתי רוצה לחזור אליו בלי שאני יודע שאני עושה את זה בלב שלם. הרגשתי ממש שלווה עם הדרך בה סיימנו את ׳זאב׳. פשוט, החלטתי שאני מסתפק בלהשאיר אותו שם ולא לפתוח אותו בחזרה. בראיון אחר שהתקיים איתו הלילה הוסיף: "אני מאחל להם כל טוב ואני לגמרי הולך לצפות בזה בלילה הראשון שזה יוצא, אבל אני לא אהיה חלק מהסרט".

© באדיבות yes

השמיניה

סדרת הנוער המצליחה שודרה לראשונה בשנת 2005 וסחפה אחריה את כל בני הנוער. ההצלחה הייתה כל כך היסטרית גם שנים לאחר שהסתיימה, עד כדי כך שהחחליטו להפיק שתי עונות נוספות שש שנים לאחר סיום העונה השלישית. גם כאן לא הכל הלך כמתוכנן, מיכאל אלוני שגילם את אדם בסדרה החליט לא להצטרף לעונות החדשות. הוא אף פעם לא פירט סיבה רשמית, אך נרמז כי הוא ניסה כבר למתג את עצמו בצורה אחרת - כמו למשל בתפקיד ההנחייה ב"דה וויס" ותפקידים אחרים גדולים שקיבל בעולם המבוגרים (רק נזכיר כי הוא גם לא ממהר להגיע למפגשי האיחוד של החבורה). בעלילה של "השמיניה" החדשה החליטו להרוג את דמותו של אדם ובכך להצדיק את ההיעדרותו.

© צילום: יחסי ציבור, באדיבות ערוץ הילדים

נמלטים

סדרת המתח "נמלטים" שודרה בין השנים 2005 במשך ארבע שנים, וב-2017 יצאה העונה החמישית והאחרונה, שדאגה הכניסה אותנו לאווירה כבר מהדקות הראשונות. בשנת 2020 החליטו לצלם עונה שישית לסדרה אך זה כנראה היה טוב מידי מכדי להיות אמיתי... השחקן הראשי, וונטוורת' מילר שגילם את מייקל סקופליד וכבש את ליבם של הצופים, הודיע בפוסט בעמוד באינטסגרם שלו כי הוא לא ישתתף בעונה החדשה של הסדרה. מילר, שיצא מהארון בשנת 2013 כתב כי: "אני לא רוצה לגלם דמויות סטרייטיות" ובהמשך הפוסט כתב כתב "אין יותר מייקל". חבריו לקאסט הצילומים הביעו את תמיכתם בהחלטתו.

© באדיבות yes
תגובות