פרסום ראשון: השחקן שהחליט לפרוש מ"לבד בבית". אורית פניני, באדיבות כאן חינוכית

פרסום ראשון: השחקן שהחליט לפרוש מ"לבד בבית"

רגע לפני תחילת צילומי העונה השלישית: אחר מכוכבי "לבד בבית" החליט לפרוש מהסדרה • מ"כאן חינוכית" נמסר: "בימים הקרובים יבחנו שחקנים חדשים לסדרה"

"לבד בבית", הסדרה הקומית המצליחה של כאן חינוכית (מיוצרי "קופה ראשית") תעלה בקרוב לעונה שנייה עם הרכב כוכבי העונה הראשונה לצד כוכבים אורחים חדשים (כמו אברהם ארנסון, תומר הכהן ונאיה בינשטוק), אך דווקא לקראת היציאה לדרך של צילומי העונה השלישית, לפרוגי נודע כי אחד מהשחקנים הראשיים החליט לפרוש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ב"לבד בבית", שעונתה הראשונה הפכה להצלחה וזיכתה את השחקן הצעיר ירין אורון בפרס פריצת השנה של נבחרי האקדמיה לטלוויזיה (ובתהילה בטיקטוק), מככבים עדי אשכנזי, יוסי מרשק, נטע רוט, שחר חסון, ירין אורון, אופק בן מאיר, אבי דנגור ושון עיסא, אלא שלפרוגי נודע כי האחרון החליט לוותר על תפקידו בסדרה באופן מפתיע.

 

עיסא, שמגלם בסדרה את רוני צור, אחד מהילדים במשפחה, אומנם רק החל את דרכו בתחום, אך מקורות יודעי דבר סיפרו לפרוגי כי זה החליט לקחת הפסקה מעולם המשחק, ובתוך כך לוותר על תפקידו בסדרה הקומית. בימים אלו כבר נערכים אודישנים מתקדמים לשחקן הצעיר אשר יכנס לנעליו של עיסא, וממש בקרוב יוכרע מי נבחר.

© אורית פניני, באדיבות כאן חינוכית
שון עיסא בראיון בכורה:
"אצליח בזכות עצמי ולא בגלל הטייטל"
שיראל נר
דור נוסף של כוכבים במשפחה: שון עיסא פורץ על המסך בתפקיד ראשון בסדרה "לבד בבית" ("כאן חינוכית"). רגע לפני הוא עוצר אצלנו בראיון בכורה ומספר על העבודה הראשונה, החיבור לאביו השחקן ועל החיים של בני הנוער בתקופת הקורונה

עיסא הוא גם בנו של השחקן נורמן עיסא ("עבודה ערבית", "החולמים", "לה פמיליה") ואחיו הצעיר של ליר עיסא ("פלמח", "שעת נעילה", "כראמל").

הסדרה עוסקת בזוג הורים שחוקים לארבעה ילדים, אשר יוצאים לחופשה ספונטנית בת שלושה ימים על אי אקזוטי ביוון ומשאירים בבית את ארבעת ילדיהם הרועשים והמפונקים. רצה הגורל ווירוס מסתורי מתגלה על האי וגורם להיסטריה מקומית. ארגון הבריאות העולמי מטיל סגר מיידי על האי ושלושת ימי החופשה של ההורים הופכים לשבועות- שהופכים לכמעט חודשיים. בזמן שההורים לא בבית מיקה (נטע רוט), רוני (שון עיסא), איה (אופק בן חיים) ונבו (ירין אורון) שלא מסתדרים ביניהם גם כשההורים נמצאים בבית, נאלצים להסתדר לגמרי לבדם.

מ"כאן חינוכית" נמסר בתגובה: "שון עיסא החליט שלא להמשיך לצילומי העונה השלישית של 'לבד בבית' ובימים הקרובים יבחנו שחקנים חדשים לסדרה".

תגובות