הדמויות עם הכוחות שהיינו רוצים בעצמנו. באדיבות yes, הראל רינצלר

הדמויות עם הכוחות שהיינו רוצים בעצמנו

אילבן, מייקי ואפילו ספיידרמן: אלו הדמויות שלגמרי היינו מאמצים את כוחות העל שלהם בחיים האמיתיים

מכירים את זה שאתם רואים סדרת מדע בדיוני או פנטזיה ופתאום מופיעה שם דמות בעלת כוחות מיוחדים ואתם מתחילים לפנטז מה אתם הייתם עושים עם כוחות העל האלו? או! הכתבה הבאה בדיוק עבורכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אילבן - דברים מוזרים

אם גם אתם נמנים מבין חובבי הסדרה 'דברים מוזרים' אין ספק שגם אתם הכרתם את אילבן, גיבורת הסדרה. הדמות יכולה להזיז דברים בעזרת כוח המחשבה ולהילחם בצורה עוצמתית למדי. עם כוחות כאלה לא היינו צריכים לפחד מאף אחד והאמת שלא נתנגד לאמץ את הכוחות הללו...

 

ספיידרמן

גיבור העל השכונתי החביב לא רק זוכה להציל את העולם מפעם לפעם, אלא אף מחזיק בכוחות עכבישיים מגניבים במיוחד המאפשרים לו להתנודד בעיר ניו יורק מבניין לבניין ככל העולה על רוחו, לטפס על קירות ולירות קורים חזקים! דבר שמהצד לפחות נראה כיף מאוד וממש מעורר קנאה.

© באדיבות yes

בלום- ווינקס

גיבורת הסדרה שאף זכתה לחידוש לאחרונה, היא בעלת כוחות שכולנו היינו רוצים לעצמנו - האפשרות לשלוט באש. אין ספק שזהו כוח מגניב ועוצמתי במיוחד, מה גם שלהיות פיה הוא דבר מגניב בפני עצמו!

 

מייקי - האי

מייקי הוא אמנם הדמות הצעירה ביותר מבין גיבורי הסדרה 'האי', אבל אין זה מונע ממנו להיות אולי החזק שבהם. מייקי התברך לא רק ביכולת לטייל בזמן כמו שאר החבורה, אלא אף ביכולת להפנט אנשים ולגרום להם לעשות מה שהוא רוצה. די ברור שזו יכולת שימושית במיוחד והאמת שגם אנו היינו רוצים אחת כזו!

 

אנג - אווטאר

אין ספק שאווטאר הייתה חלק מהילדות של הרבה מאוד ילדים בישראל ובעולם, והגיבור הראשי בה, אנג, הוא בעל כוחות מרשימים במיוחד. במסגרת היותו אווטאר- הוא יכול לשלוט בכל בארבעת היסודות. לא יודעים מה איתכם אנחנו היינו רוצים כזו יכולת...

© באדיבות yes
תגובות