הסדרות הבינלאומיות שצפויות לחזור בסערה ב-2023. באדיבות netflix

הסדרות הבינלאומיות שצפויות לחזור בסערה ב-2023

לא ייאמן איך שהזמן טס ואנחנו כבר מתקרבים בצעדי ענק לשנת 2023, איתה יבואו עונות חדשות לסדרות פופולריות במיוחד ברחבי העולם. אילו עונות חדשות מחכות לנו? הכנו לכם רשימה עם כל הפרטים!

שנת 2023 מתקרבת בצעדי ענק ואיתה עונות חדשות לסדרות להיט ענקיות ואהובות בכל רחבי הגלובוס, ובייחוד כאן בישראל. הכנו לכם רשימה של הסדרות הגדולות ביותר שצפויות לחזור למסך. וגם: בשביל אילו סדרות כנראה שנצטרך לחכות עד ל-2024? עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"ברידג'רטון" – עונה שלישית

הסדרה שנמצאת בצמרת הסדרות הנצפות ביותר בעולם, "ברידג'רטון", היא אחת מסדרות הענק שמחכות לנו במהלך השנה הקרובה. לאחר שהעונה הראשונה של הסדרה התמקדה באחות דפני והעונה השנייה באח אנטוני, העונה השלישית מסתמנת כמסקרנת ביותר כאשר היא צפויה להתמקד באח קולין וסיפור האהבה שלו עם פנלופי (ליידי ויסלדאון בכבודה ובעצמה). תאריך רשמי עדיין אין, אך הצילומים החלו כבר לפני מספר חודשים והערכות מדברות על אמצע 2023.

 

"את" – עונה רביעית

הסדרה הקריפית האהובה חוזרת אלינו לעונה רביעית, אחרי שנה וחצי של המתנה. בעונה החדשה, ג'ו גולדברג עוזב את ארצות הברית ומגיע ללונדון כשהוא מחפש את מושא אהובתו מהעונה הקודמת. החלק הראשון של העונה צפוי לעלות ב-10 לפברואר 2023, והחלק השני בדיוק חודש לאחר מכן, ב-10 למרץ.

"חופים של סודות" – עונה שלישית

אחת מסדרות הנוער הנצפות בעולם, "חופים של סודות" (או בשמה האמריקאי "Outer Banks"), צפויה לעשות קאמבק ענק בשנה הקרובה, הערכות מדברות על לקראת האביב. העונה החדשה צפויה להתחיל בדיוק מאיפה שהעונה השנייה הסתיימה – אחרי המאבק הגדול בלב ים סביב האוצר, חבורת הפוגס מגיעים לאי בודד ומרוחק, בעוד שבביתם הם מוכרזים כנעדרים. נטפליקס טרם שחררו תאריך יציאה מדויק, אך הטריילר הראשוני ששחררה נראה מבטיח ביותר.

 

"ריברדייל" – עונה שביעית

סדרת נוער פופולרית נוספת שחוזרת אלינו בשנה הקרובה היא "ריברדייל", וכאן מדובר על עונת סיום. לאחר שבע שנים של הצלחה עצומה, הגיע הזמן לסוף הסיפור של החבורה האהובה מהעיירה הנידחת. תאריך רשמי טרם פורסם, אך גם כאן הערכות מדברות על חורף-אביב 2023, אז הפרידה עוד רחוקה.

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

"חינוך מיני" – עונה רביעית

גם "חינוך מיני" מצטרפת למבול סדרות הנוער המסתמן לשנה הקרובה עם עונה רביעית בקנה. עוד אין תאריך מדויק לחזרה של הקומדיה האהובה, אך בהתחשב בעובדה שהצילומים החלו בחודשים האחרונים, כנראה ונראה אותה על המסך לקראת רק באמצע-סוף השנה.

 

"אמת או חובה" – עונה רביעית

גם קומדיית נעורים האהובה, "אמת או חובה", תחזור אלינו לעונה רביעית ואחרונה לסדרה. תקופת התיכון של דייווי מתקרבת לסיומה, ואנחנו נקבל סיפורים נוספים מהחוויות המצחיקות שלה בין כותלי בית הספר. צפי לעלייה עדיין אין, אך בהתחשב בכך שהעונה השלישית עלתה בקיץ האחרון, כנראה שגם העונה החדשה תעלה בחלון זמן זה בשנה הבאה.

 

"מניפסט" – חלק שני של עונה 4

אחד הלהיטים הגדולים של הזמן האחרון, "מניפסט", חוזר לעונת סיום השנה. נטפליקס החזירה את הסדרה הזו מהמתים לאחר שבוטלה ברשת שידור אחרת, ולאור ביקוש המעריצים החליטה להפיק לסדרה עונת סיום מפוארת של 20 פרקים. החלק הראשון של העונה, שיכלול עשרה פרקים, יעלה ממש בקרוב - בארבעה לנובמבר. החלק השני, שיכלול את עשרת הפרקים האחרונים בהחלט של הסדרה, יעלה רק בשנה הבאה. השמועות והרחשים מדברים על אזור יוני 2023, שם סוף סוף כנראה ונדע מה קרה לטיסת 828 המפורסמת.

 

עבור אילו עונות חדשות כנראה ונצטרך לחכות עד 2024? לצערנו, קיימות סדרות אהובות אחרות שלא נראה השנה על המסך. "דברים מוזרים" האהובה תעלה בוודאות במהלך 2024, וכך כנראה גם "משחק הדיונון" ו-"אופוריה" הפופולרית.

 

תגובות