נועה בן גיגי בראיון בכורה: "מניחה שיהיו ילדים שלא יקבלו את זה שיולי הקודמת לא תהיה". באדיבות כאן חינוכית

נועה בן גיגי בראיון בכורה: "מניחה שיהיו ילדים שלא יקבלו את זה שיולי הקודמת לא תהיה"

בגיל 14 בלבד, נועה בן גיגי קוטפת תפקיד ראשי בסדרת הילדים המצליחה "שקשוקה 3" (כאן חינוכית) • רגע לפני שהיא פורצת בגדול תפסנו אותה לשיחה על החשש מהתגובות ועל תפיסת מקומה של הדמות הראשית הקודמת, על החשיפה בגיל צעיר וגם: איך היא הפכה למורה לאנגלית?!

כוכבת חדשה בסביבה? נועה בן גיגי בת ה-14 פורצת למסך בתפקיד ראשי ראשון בסדרת הילדים המצליחה "שקשוקה" שתעלה היום עם עונתה השלישית (כאן חינוכית). בן גיגי תגלם דמות בשם יולי שתתפוס את מקומה של יולי הקודמת (דני דרימר - ד.ש) שעל פי העלילה עשתה רילוקיישן לחו"ל. בראיון הבכורה שלה בפרוגי מספרת השחקנית הצעירה על החששות, החשיפה בגיל כה מוקדם ועד כמה ההורים שלה לוקחים חלק פעיל בניהול הקריירה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הפעם הראשונה בה חשבתי להיות שחקנית, הייתה לפני שנתיים" מספרת נועה על תחילת הדרך כשחקנית. "הסיבה היא שגיליתי שהמשחק הוא עולם מעניין, מגוון ושאפשר להתחבר לדמות עם אישיות אחרת ממני ביום-יום".

ספרי לנו על הפרויקט הראשון שכיכבת בו ואיך הרגשת כשהתפרסמת לראשונה?

"הפרויקט הראשון שהשתתפתי, היה בסרט 'איראן 3'. כשראיתי את עצמי בפעם הראשונה על המסך בהקרנה שלו, זה עורר בי הרגשה שאני מצליחה במה שאני עושה ובעצם הבנתי שעולם המשחק הוא המקום בשבילי. כשהסתיימה ההקרנה, המון ילדים באו אלי, שאלו שאלות, אמרו ששיחקתי יפה וממש התרגשתי שילדים אוהבים ומעריצים את מה שאני עושה".

איך זה להיות חלק מהפקה כה גדולה?

"בהתחלה קצת נלחצתי, גם כי כאן היה התפקיד הראשון שלי וגם מפני שהסרט צולם במדינה אחרת שזו גיאורגיה. עם הזמן התחלתי להתרגל לסיטואציה, התחברתי מאוד עם שאר השחקנים והסביבה הפכה ליותר כיפית, כי בכל זאת להיות חברים של כולם זה חלק חשוב בצילומים. בסופו של דבר, היה מרגש להיות חלק מהפקה כזו ומאוד מכובד להשתתף בסרט כזה בגילי".

היום עולה העונה השלישית של 'שקשוקה" (כאן חינוכית) בהשתתפותך. איך המרגש להצטרף לסדרה?

"קודם כל, זה הלם גדול עבורי לגלם את הדמות ראשית, אבל אני יותר מתרגשת מכך שהעונה עונה. ההרגשה להצטרף לסדרה היא מיוחדת, בגלל שזו פעם ראשונה שלקחתי חלק במסגרת כזו של סדרת טלוויזיה, הודות למלהקת אמירה בוזגלו שגילתה אותי ולא ויתרה עליי".

© פיני סילוק, באדיבות כאן חינוכית

תארי לנו את המפגש הראשון שלך עם קאסט הסדרה.

"האמת היא שקצת חששתי לפני המפגש עם השחקנים, כי בכל זאת כולם היו אחד עם השני במשך שתי עונות, אך התחברנו כבר מההתחלה. חשבתי שההצטרפות שלי לקאסט תהיה קשה והחיבור הראשוני עם השחקנים היה שונה מהציפייה שלי".

מה את יכולה לספר לנו על הדמות שלך, יולי?

"היא מאוד מעניינת, בעיקר מפני שהיא מצטרפת לסביבה חדשה. הדמויות האחרות לא כל כך מקבלות את יולי בהתחלה, אז היא מנסה להתמודד עם הקושי הזה עד שמצליחה להסתדר איתן, אך עדיין בכל פרק צצה בעיה חדשה שאותה היא מנסה לפתור".

© באדיבות כאן חינוכית

הרגשת שאת תופסת את המקום של יולי הקודמת? (במקום השחקנית דני דרימר שגילמה דמות בשם יולי)

"לדעתי חצי כוח", משיבה נועה ומסבירה. "מצד אחד, הקהל מצפה לראות את השחקנים המקוריים ומצד שני, ההצטרפות של יולי החדשה מעניינת וחדשנית. במיוחד כשיולי הקודמת עזבה כביכול למקום אחר, אני חושבת שזו הזדמנות להכניס דמות חדשה וליצור סוויטץ' בעלילה בשביל הקהל שצופה בסדרה".

איך היה לך לשתף פעולה עם שחקנים כמו איתי תורג'מן ורעות אלוש ולגלם את הבת שלהם?

"היה לי כבוד לשחק עם איתי ורעות במיוחד שאני מגלמת את הבת שלהם, כי ככה אני הצלחתי להכיר אותם בחיי היום-יום ושניהם מאוד מצחיקים. אחרי הכל, ישנם הרבה מפורסמים שלא מראים את מי שהם מעבר למסך, לעומת רעות ואיתי שכן עושים זאת והם הרבה יותר מצחיקים ממה שמציגים את עצמם בטלוויזיה".

© באדיבות כאן חינוכית

חושבת שזה חכם להתחיל קריירה תחת אור הזרקורים בגיל כזה?

"אני אישית חושבת שלהתחיל קריירה בגיל כזה ועוד בסדרה כמו 'שקשוקה' זו הצלחה. ברור שהדבר מלווה בחששות, אך כשאתה נחשף לאור הזרקורים בגיל קטן, ככה תכיר יותר את העולם הזה כשתגדל ותדע בדיוק מי נגד מי".

איך מתמודדים עם פרסום בגיל שלך?

"תשמע, אני בעצמי לא יודעת משום שעדיין לא חוויתי את זה בעצמי. מה שכן, אני מניחה שברגע שהסדרה תצא, הילדים לא יקבלו את זה שיולי הקודמת לא תהיה, שיהיו תגובות בסגנון 'רגע, למה יולי ההיא לא פה?' וצריך להתמודד איתן. אני חושבת שאדע לקבל גם את התגובות הטובות וגם את הפחות טובות".

© באדיבות כאן חינוכית

בנוסף לזה שאת שחקנית, את גם מלמדת אנגלית. איך הגעת לסיטואציה כזאת בגילך והאם זה נותן לך יתרון על שחקנים אחרים?

"מאז שאני בכיתה ג', יש לי מורה פרטית לאנגלית. לאט לאט היא ראתה שאני מצליחה לקלוט את השפה האנגלית. מכאן התחלתי להגיע יחד איתה לשיעורים פרטיים ולעזור לתלמידים שלה. העובדה שאני מלמדת אנגלית נותנת לי יתרון על שחקנים אחרים, גם כי זה יכול לתת לי פתח לאודישנים לסדרות וסרטים בחו"ל ובנוסף, אם אני אשתתף בסדרה עם שפה זרה אוכל לדבר באופן שוטף".

התחלת כבר לעשות אודישנים לפרויקטים מעבר לים?

"האמת היא שעדיין לא עשיתי אודישן לפרויקטים כאלה, אבל כמובן שאני שואפת לזה".

כמה ההורים שלך לוקחים חלק פעיל בקריירה ומלווים אותך?

"לפני הכל, שני ההורים שלי מעורבים בצורה מאוד משמעותית, אך אם אמא שלי לא הייתה דוחפת אותי לזה אני בכלל לא הייתי בתעשייה הזו. אמא תומכת בי 24/7 וגם אחראית על עמוד האינסטגרם שלי, אז בכלל יש לי את כל העזרה שבעולם".

© באדיבות כאן חינוכית

יש איזו סדרה שראית והכי התחשק לך תפקיד שם?

"כן! סדרה מאוד מעניינת שאני רוצה להיות חלק ממנה, גם לא מזמן סיימתי לצפות בה וזו 'כראמל!'. זאת סדרה שמאוד מדברת אליי, כי יש בה לא מעט מתח והמון תעלומות. באופן כללי חתול מדבר זה דבר קסום, אז זה מה שמחבר אותי במיוחד לקונספט הזה".

מה השאיפות שלך להמשך הקריירה?

"לשחק עם שחקנים ידועים, להשתתף בסרטים גדולים שיוקרנו בקולנוע ואולי אפילו גם להגיע להוליווד בעוד כמה שנים".

תגובות