שבועות מהסדרות: המאכלים החלביים מהסדרות שעשו לנו חשק. מתוך לבד בבית, כאן חינוכית

שבועות מהסדרות: המאכלים החלביים מהסדרות שעשו לנו חשק

יחד עם חגיגות החג ושלל המאכלים שיש לו להציע: אספנו כמה מאכלים חלביים מהסדרות שעשו לנו חשק לתת ביס ענק!

חג השבועות הוא גם "חג המאכלים החלביים". על שולחן החג נאכל מגוון מאכלים- החל מפיצות, פשטידות, פסטות ואיך לא-עוגות גבינה. רגע לפני שהחגיגה הטעימה תחל, נפתח את התיאבון עם כמה מאכלים חלביים ומגרים מסדרות שונות, שכנראה היינו מתמכרים אליהן כבר מהטעימה הראשונה. קבלו את המאכלים החלביים מהסדרות שלגמרי שווים טעימה! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפיצלוואח של נבו/"לבד בבית" 

מיקה צור (הדמות, לא השחקנית), האחראית על האחים שלה כשהוריהם בנופש גם טורחת במטבח, כשהתוצאה של הטרחה היא אוכל לא אכיל בעליל. האח הצעיר במשפחה-נבו, הוכיח שעוד אפשר להציל את עניין האוכל בבית, כשהכין פיצה מבצק מלוואח אליו כולם התמכרו בשניות. לא סתם, זעתר כמעט זכה עם המנה בתחרות הבישול הגדולה של יבנה. מכל הדיבורים על כמה שהפיצלוואח טעימה, גם אם לא נהיה רעבים אנחנו נאכל אותה!

 

עוגת הגבינה שצ'נדלר ורייצ'ל לא הפסיקו לאכול/"חברים" 

עוגת הגבינה, היא ללא ספק המאכל הכי טעים ודומיננטי של שבועות. בעונה השביעית של סדרת הקאלט האמריקאית, עוגת גבינה שנשלחה לאחד השכנים של צ׳נדלר ומוניקה, הונחה בטעות בכניסה לבית שלהם, צ'נדלר החל לזלול את העוגה, כשגם רייצ'ל הצטרפה אליו ומאותו הרגע, הם לא יכלו להפסיק לאכול, גם אחרי שהפילו אותה על הרצפה. מה שבטוח, היינו רוצים את העוגה הזו על שולחן החג שלנו!

הטוסטרון של אריק/"נעלמים"  

התפריט של המקום הכי חם באשמורת, הציע לא מעט טוסטים מיוחדים, כמו למשל הטוסט עם ריבת החלב. כשאריק הפך למנהל "הטוסטר", הוא הכניס לתפריט את "הטוסטרון"-טוסט עם גבינה אקסטרה חריפה אש שלטענתו, אחרי ביס אחד ממנו לא רוצים לאכול שום דבר אחר. אולי הטוסטרון היה ממש חריף לדולב, אבל אם אריק מומחה הטוסטים ממליץ עליו בחום, לא היינו מתנגדים לנסות אותו.

9:05-9:40 | 14:34-15:12 

הלזניה  גארפילד/"גארפילד שואו" 

החתול הכתום והמצחיק שכבש אותנו, מוכן כל בוקר, צהריים וערב, לאכול רק את המאכל האיטלקי שמשאיר טעם של עוד. אפשר לגמרי להבין את האהבה  המוגזמת של גארפילד ללזניה, כי בכל זאת מדובר בדפי פסטה עם רוטב טעים, עמוסים בגבינות ובתוספות טעימות, אז איך אפשר לא להתמכר לכל הטוב הזה?!? בתוכנית, הלזניה גם אכן נראית מגרה וכזו שקשה לא לנגוס בה.

בוואריה בפיתה של קאסוטו/"אלישע" 

השילוב של ממרח שוקולד עם פיתה תמיד יבוא בטוב, אבל בוואריה בפיתה?! זה כבר שילוב הזוי, שעליו אף אחד לא חשב מלבד קסוטו-בעל קפיטריה בבית הספר שאלישע לומד בו. מאז שקסוטו הפך למנהל הקפיטריה, הוא לא הפסיק למכור פיתות עם בוואריה מקמח מלא עם קצת קצפת למעלה, שהופכת את המנה למוזרה יותר. מצד שני, אם אלישע ושאר בית הספר אהבו את הפיתה, גם אנחנו בכיף היינו טועמים אחת.  

20:05-22:11

 

תגובות