אתם בחרתם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2023. מיכה לובטון, כאן 11, שי פרנקו, יחסי ציבור, דנה קופל, ירון ברנר, אוהד רומנו, מתוך אינסטגרם, אור דנון, עמית נעים, רונן פדידה

אתם בחרתם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2023

אחרי סקר ענק וכפול בפרוגי: אתם בחרתם את הכוכבים שהייתם רוצים לראות השנה לראשונה בפסטיגל וכאלו שהייתם רוצים לראות שוב. אז את מי הקהל רוצה בפנים? קבלו את התוצאות!

עשרות אלפי בני נוער ניסו להרכיב בעצמם את נבחרת החלומות שלהם לפסטיגל בשנה הבאה, בסקר ענק וכפול שעלה אצלנו בפרוגי ונערך על ידי iPanel. בין אם אלו שמות חדשים או פרצופים שכבר ראיתם על הבמה בעבר, קבלו את TOP הנבחרים שלכם בשתי הקטגוריות! כמה מהם באמת נראה בפסטיגל?

הבהרה: לתוצאות הסקר אין קשר להפקת המופע.

הייתם רוצים לראות שוב בפסטיגל את...

בזמן הסקר היא עוד הייתה על הכוונת של הפסטיגל והקהל ציפה לראות אותה פעם נוספת... אליאנה תדהר הגיעה שוב אל המקום הראשון, כשהפעם היא מחזיקה בכ-51% מהקולות שלכם. בתחילת השבוע תדהר בישרה רשמית באינסטגרם שלה על כך שהיא לוקחת הפסקה מהמופע, לאחר 12 שנים ברציפות. על כן, על אף הצבעת הקהל, היא לא נכללת בתוצאות הסופיות שלנו, אבל היי, אליאנה! מקווים שהנתון הזה שימח אותך ויגרום לך לחזור כבר בשנה הבאה!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by אליאנה תדהר (@elianatidhar)

במקום השני תוכלו למצוא את דנה פרידר שחזרה השנה לכותרות ובגדול, זאת במקביל לקריירה עסוקה כשחקנית. הנערה החשמלית הנצחית אכן נמצאת במגעים לפסטיגל, בעוד בן זוגה הטרי, יהודה לוי - כבר אושר כליהוק בטוח. האם פרידר תעשה עוד פסטיגל עם בן זוג? אם זה תלוי בכם - לגמרי כן.

© צילום מתוך האינסטגרם של דנה

במקום השלישי - ליהוק שכבר אושר באופן רשמי על ידי הפקת הפסטיגל: נועה קירל! היוניקורן שלנו חוזרת למופע ובגדול, אחרי שבשנה שעברה נעדרה מהמופע. בכל שנה היא חזקה ורצויה בקאסט, תסכימו איתנו שלאחר מופע בפארק הירקון והשתתפות באירוויזיון, אהדת הקהל חזקה יותר מאי פעם...

© gettyimages.IL\Anthony Devlin

מי שצמודים ממש לנועה בתוצאות, הם שלישיית מה קשור המתייצבים במקום הרביעי בסקר. השלישייה המצחיקה עשתה עבודה מעולה בפסטיגל הקודם, הרימו את כולם, עשו שטויות מאחורי הקלעים ועל הבמה והם בהחלט רצויים גם בפסטיגל הבא. 

© אורית פניני, באדיבות סולן הפקות

האם המקום החמישי שלכם יעשה קאמבק למופע? מסתבר שתובל שפיר הוא לגמרי מהשמות שהתגעגעתם לראות בקאסט הנחשק. נזכיר כי הפסטיגל האחרון בהשתתפותו של תובל היה ב-2020. רק לאחרונה שפיר שחרר את אלבום הבכורה שלו, במקביל לכמה הצגות בכיכובו.

© אינסטגרם

במקום השישי אפשר למצוא את הזמר, השחקן והיוצר לי בירן! שנים שאתם בוחרים בו בסקר, ולגמרי הגיע הזמן להחזיר אותו לקאסט ובגדול! בירן כתב בעבר כמה שירים בעצמו למופע, כך שמעניין יהיה לראות מה הוא יוכל ליצור הפעם, במידה וכן ילוהק. מה שבטוח - אם זה יקרה הוא יבוא מנוסה יותר בריקודים, שכן עוד רגע נראה אותו בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים".

© אורטל דהן, יחסי צביור קשת 12

במקום השביעי אי אפשר לפספס את רן דנקר, שאחרי הקאמבק שלו בשנה שעברה למופע - עשה תיאבון לקהל שוב ובגדול. דנקר, שלא מפסיק להוציא קליפים מיוחדים ושירים שהופכים ללהיטים, הוא מי שתמיד מתקבל בברכה בקאסט - עוד מימי "פנטזיה", "גיבורי העל" או האגדות, כשיש את דנקר בסביבה - זו סיבה מספיק טובה לבוא לפסטיגל.

© אור דנון

במקום השמיני - היהלום של המדינה, אגם בוחבוט. בשנה שעברה היא עשתה את הופעת הבכורה שלה בין קאסט הכוכבים, זאת במקביל ללא מעט שירים שלה שכובשים את הפלייליסט ולהופעת קהל גדולה ראשונה מהרפרטואר שלה. האם קופידון ירה שוב את החץ בינה לבין הפסטיגל? בואו נקווה.

© אמיר יעקבי, באדיבות יחסי ציבור

ומי שסוגרת את החלק הראשון של הסקר היא אנה זק! כוכבת הפופ המככבת בימים אלו בסדרה בהשראת אירועים מחייה ("לעוף על אנה"), כבר רגילה לעמוד על במת הפסטיגל, אך הפעם היא חוזרת אפילו חזקה ואהובה יותר. זק, שתפתח בקרוב את ההופעה הגדולה הראשונה שלה, נמצאת גם היא בין הליהוקים שהפקת הפסטיגל אישרה רשמית ל-2023.

© צילום מתוך הקליפ, ערוץ היוטיוב של אנה 

הייתם רוצים לראות לראשונה על בימת המופע את...

נמשיך עם הנבחרת אותם הייתם רוצים לראות מככבים בפעם הראשונה בקאסט. אלו שמונת האמנים שהכי הייתם רוצים לראות אותם מפציעים במופע הנחשק!

במקום הראשון... קרן מור! כן, כן, השחקנית העסוקה והמוערכת היא השם החדש שהכי הייתם רוצים לראות השנה בפסטיגל. מור, המככבת בימים אלו ב"קופה ראשית", זוכה לאהבת הנוער בעיקר בזכות הדמות האייקונית - כוכבה שביט. אנו מחזיקים אצבעות שהליהוק הזה אכן יתממש!

© מתוך קופה ראשית, כאן 11

אחריה, במקום השני, תוכלו למצוא את אמיר שורוש - ואנו לא מתפלאים! גם שורוש נחשב לאהוב ואייקוני במיוחד בזכות אותה הסדרה ועם דמותו כראמזי, העובד המסור של "שפע יששכר". שורוש הפך לשם עסוק במיוחד עם תפקידים בסדרות ילדים ונוער וכמובן - גם ב"ארץ נהדרת". נזכיר כי בעבר אמיר היה במגעים עם ההפקה, ונקווה שהפעם זה דווקא כן יצא לפועל.

© קופה ראשית, כאן 11

במקום השלישי - שם מפתיע! הדוגמנית והשורדת האהובה - מאיה קיי! הכוכבת צברה קהל רב בשנה האחרונה עם כל מה שעברה על האי ב"הישרדות" - עד כדי כך שקיבלה מהצופים את פרס "חביבת הקהל". מאיה מככבת במדורי הרכילות עם בן הזוג מהתכנית - טל מורד, ואם עקבתם טוב לאחרונה שמתם לב כי בישרנו שהם אכן עברו אודישן מול הפקת המופע.

© דניאל היקמן, יחסי ציבור

במקום הרביעי - עוד כוכב די חדש בביצה, השחקן והקומיקאי אורי ורד, הלוא הוא בנץ מ"האחיין שלי בנץ". ורד, המככב בימים אלו בעונה השנייה של הלהיט, זכה בטקס שלנו בתור "פריצת השנה במשחק", ולכן לא מפתיע אותנו שאותו הקהל שהכתיר אותו כהבטחה ירצה לראות אותו על הבמה הגדולה.

© ירון ברנר

במקום החמישי - ייצוג ראשון ויחיד לעולמות יוצרי התוכן והרשת! מדובר באחים נויה ויואב גבאי, שאומנם כל אחד מהם מנהל קריירה בנפרד, אבל אי אפשר לפספס את ההזדמנות לראות את שילוב הכוחות ביניהם בסרטונים בכל פעם מחדש. השניים מיוחדים, שנונים, יצירתיים וגורמים לנו לרצות עוד ועוד מהתוכן שלהם. פלא שגם אתם התאהבתם בהם?

© ירון ברנר

במקום השישי - שחקן השנה שלכם בסדרות הנוער - עילי צ׳פמן! אליל הנערות החדש המככב בלא מעט סדרות (לנוער ולמבוגרים), מצליח לכבוש לנו את הלב ולהתאהב בו בכל פעם מחדש, בין אם זה על המסך ובין אם זה בקריירת המוזיקה שלו, אותה הוא מנהל במקביל. צ׳פמן אכן היה מועמד בולט לפסטיגל בשנה שעברה - לכן זה מתבקש, שעם האהדה שגדלה והבחירה של הקהל בו, ילהקו אותו השנה. אמן.

© עמית נעים

אל המקום השביעי שלכם הגיעה השחקנית והדוגמנית עומר נודלמן! הכוכבת האהובה מופיעה על המסך בשנים האחרונות בלהיטים "בת השוטר", "בעלת החלומות", "אינפיניטי" ועוד... בשנה שעברה היא הספיקה לצבור גם ניסיון בימתי כשהשתתפה במחזמר "מלך הג׳ונגל" לצד עדי הימלבלוי ובן זיני. 

© אלברט ללמיאב, באדיבות יחסי ציבור

ומי שסוגרת את הרשימה, ואת נבחרת הכוכבים שלכם לפסטיגל השנה היא השחקנית, המנחה והדוגמנית - רותם סלע! כמעט בכל שנה גולשי פרוגי מצביעים עבור רותם, והשנה פורסם כי היא שוב קיבלה פנייה מההפקה. סלע היא ליהוק חם ומתבקש, אז אנחנו רק מקווים שזה מתישהו כן יתממש! 

© מתוך להיות איתה, קשת12

הבחירות שלכם היו מעולות במיוחד, ולכן גם השנה החלטנו לבדוק: איך תראה תמונה הפוסטר על פי הליהוק שלכם? קבלו!

נזכיר, כי אליאנה תדהר לא נכללת בתוצאות הסופיות, לאחר שהחליטה רשמית לצאת להפסקה

© מיכה לובטון, כאן 11, שי פרנקו, יחסי ציבור, דנה קופל, ירון ברנר, אוהד רומנו, מתוך אינסטגרם, אור דנון, עמית נעים, רונן פדידה 
תגובות