הרגעים הרומנטיים האהובים עלינו בסדרות. באדיבות yes ו-ABC/Eike Schroter,  "gossip girl", CW

הרגעים הרומנטיים האהובים עלינו בסדרות

מ"הפיג'מות ועד "חופים של סודות", כמעט בכל סדרה יש רגעים רומנטיים שגורמים לנו להתרגש • מי מהם יותר ומי קצת פחות? אספנו כמה מהם שריגשו אותנו במיוחד בכתבה שלפניכם - במיוחד לט"ו באב!

ט"ו באב, יום האהבה העברי הגיע, ולכבוד התאריך הרומנטי ניסינו להזכר בכל הרגעים, המעשים והמחוות הכי יפים ורומנטיים שראינו בסדרות טלוויזיה. כאלה שגרמו לנו להתרגש וגם קצת לרצות להתחלף עם הדמויות ולמרות שמה שרואים בסדרה, ברוב המקרים לא אפשרי או קורה בחיים האמיתיים, בכל זאת רצינו לשתף אותם איתכם ואולי תמצאו מעט השראה. זהירות ספויילרים לפניכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החתונה של אמה וקיליאן- "עד עצם היום הזה":

הזוגיות של אמה וקיליאן עברה עליות ומורדות, פרידות ומכשולים לאורך הסדרה. על כן כמה שמחנו כשבעונתה החמישית של הסדרה השניים התחתנו, זאת כמובן, לאחר הצעת נישואין מרגשת. אמנם נכון שבסוף החתונה השתבשה בשל קללה שהוטלה על כל באי החתונה אבל לאורך החתונה הספקנו להנות מחתונה יפהפיה וסופר מרגשת.

© באדיבות yes ו-ABC/Eike Schroter

מייק מציע לאל לצאת איתו- "דברים מוזרים":

כבר בתחילת העונה הראשונה כולנו קלטנו שמייק די נדלק על אילבן ובפרק השמיני של העונה הראשונה הוא גם ניסה לקדם את הקשר, כשהציע בצורה דיי מקרטעת אך מקסימה להפליא להזמין את אילבן לנשף בית הספר. אילבן לא הבינה מה הוא מנסה להציע לה וכשמייק התייאש מההסברים הוא פשוט נישק אותה, מה שהוביל להתחלת מערכת היחסים בין השניים.

© באדיבות Netflix

הצעת הנישואין של אילן וימית - "הפיג'מות":

לאורך הסדרה היתה מערכת היחסים של אילן וימית על "און אנד אוף" והשניים נפרדו וחזרו פעם אחר פעם לאורך הסדרה, עד שבסוף עונתה התשיעית בטוויסט מפתיע במיוחד אילן החליט לכרוע ברך ולהציע נישואין לימית. ההצעה היתה מפתיעה ומשעשעת לא פחות משהיתה מרגשת ואנו כל כך רצינו לראות תשובה חיובית מימית, אבל נאלצות לגלות שהסדרה הסתיימה בנקודה זו בדיוק, ולא התקדמה לעונה עשירית.

 

שלוש מילים, שמונה אותיות - "אחת שיודעת":

אם יש סצנה זכורה ואייקונית מהסדרה "אחת שיודעת" זו הסצנה הזו. נכון שצ'אק ובלייר הם זוג אהוב במיוחד וכל סצנה של שניהם היא סופר מעניינת אבל אם יש סצנה שכל המעריצים שלהם זוכרים זו הסצנה הזו, בה בלייר מנסה לרמוז לצ'אק שיגיד לה שהוא אוהב אותה: "3 מילים, 11 אותיות, תגיד את זה ואני שלך". זו הסצנה שהמעריצים אוהבים לצטט יותר מכל ולכן לגמרי היינו חייבים להכניס אותה לרשימה.

© "gossip girl", CW

הנשיקה של ג'יי ג'יי וקיארה- "חופים של סודות":

כבר מהעונה הראשונה של הסדרה היה נראה לחלק ענק מהצופים שמשהו מתרחש בין ג'יי ג'יי לקיארה. לצערינו זה לא התממש והם נותרו רק חברים טובים בעוד קיארה התחילה לצאת עם פופ. לכן, כולנו שמחנו כשבסוף העונה השלישית של הסדרה ולאחר כל כך הרבה רגעים של מתח רומנטי וכמעט-נשיקה בין השניים וכמובן לאחר שקיארה נפרדה מפופ, הגיעה הנשיקה המיוחלת ברגע מסעיר ואהוב.

© Curtis Baker/Netflix

הנשיקה הראשונה של נבו ואנה - "לעוף על אנה"

נבו ואנה כנראה הזוג הכי חדש ברשימה אבל מהשניה הראשונה היה ברור שקורה ביניהם משהו. מתחילת הסדרה, היה ניכר המתח הרומנטי בין השניים ולאט לאט לאורך הפרקים ראינו איך הם נפתחים זה אל זה. לאחר כמה ניסיונות די כושלים לחזרה ומספר אנשים שהפריעו לאורך הדרך, סוף סוף בסוף העונה הראשונה הגיעה הנשיקה המיוחלת.

 
תגובות