ההתנצלות מתקבלת: הדמויות המעצבנות שאנחנו סולחים להן. צילומי מסך מתוך הסדרות "גאליס", Esperanza mia, Drake & Josh

ההתנצלות מתקבלת: הדמויות המעצבנות שאנחנו סולחים להן

מיולי סער מ"גאליס" ועד חננובה מ"אספרנסה מיה": לקראת יום כיפור שיחול בראשון הקרוב, אספנו לכם כמה דמויות שגרמו לנו לרתוח מכעס ולמרות זאת, אנו סולחים להם על המעשים הרעים שעוללו לשאר הדמויות

ביום ראשון יחול יום כיפור וכמו בכל שנה, זה בדיוק הזמן לבקש סליחה אם פגענו אחד בשני, גם אם זה נעשה בלי כוונה ולפתוח דף חדש. בלא מעט סדרות נתקלנו בדמויות, שעשו מעשים שהכעיסו או פגעו באחרים והרגיזו גם אותנו, אבל בגלל שחלקן התנצלו על מעשיהן ובגלל שחלקן לא עשו אותן מרוע, אנחנו לגמרי סולחים להן. אז מי ברשימה שלנו?  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יולי סער / "גאליס"

בתחילתה של "גאליס", הכרנו את יולי כדמות שלא אכפת לה מאף אחד, אלא רק מעצמה ומהפרסום שלה, כדוגמנית השנה לשנת 2011. יולי עוללה מעשים רעים, כמו לעזור לסיימון בראון להשתלט על המחנה, בתמורה לכך שיחזיר אותה ל"פסטיכיף" וסחטה את רונה, שתדאג להוציא דורי מהמחנה בגלל המחלה שלו, אם לא תתפוס ממנו מרחק. יולי של העונה הראשונה הייתה דמות מעצבנת במיוחד, אך בגלל שהתחרטה על מעשיה והתחילה להשתנות, התחלנו לאהוב אותה. בעונה השישית אומנם, יולי קצת חזרה לאחור והתנהגה כמו בתחילת הסדרה, אבל היא ידעה לתקן את עצמה, אז אין סיבה שלא נסלח לה!.

מייגן פארקר / "דרייק וג'וש"

מה הייתם עושים עם אחות קטנה ומעצבנת, שכל הזמן עושה לכם תעלולים? מייגן המוכרת גם כקארלי שיי מהסיטקום "איי קארלי", הציקה בכל הזדמנות לדרייק וג'וש כשלדוגמה לכלכה אותם עם רובה צבעים ונהגה להפיל את השניים בפח, כשהלשינה להורים על דברים שהם לא עשו, אלא היא עצמה עשתה. מייגן לא התנצלה בפני האחים שלה על מעשיה המכעיסים, אך אנחנו עדיין סולחים לה, מפני שהן נעשו מתוך שובבות של ילדה קטנה ולא מתוך רצון לפגוע בדרייק וג'וש. 

© צילום מסך מתוך הסדרה "Drake & Josh"
© צילום מסך מתוך הסדרה "Drake & Josh"

סקווידוויד טנטקלס / "בובספוג"  

כמעט כל תושבי ביקיני בוטום אוהבים את בובספוג מכנסמרובע, אך יש בן אדם אחד שלא יכול לסבול אותו יותר ממה שגברת פאף והוא כמובן סקווידוויד, התמנון הממורמר. סקווידוויד בכל הזדמנות אפשרית לועג לבובספוג, מקניט אותו, מתעצבן עליו רק מנוכחותו ואם היה אפשר, היינו נוזפים בו על המעשים האלו. מצד שני, סקווידוויד לא פעם היה לטובתו של בובספוג ופירגן לו, כשאמר למשל למר קראב, שבלי בובספוג "הסרטן הפריך" לא מצליחה ולפעמים עוזר לו כשנקלע לצרות. לכן, עם כמה שההתנהגות של סקווידוויד כלפי בובספוג בלתי נסבלת, לא נכעס עליו לנצח ובכיף נסלח לו!.

חנובבה / "אספרנסה מיה" 

הטלנובלה הסוחפת הביאה למסכינו את דמותה של הנזירה המרגיזה ביותר, הלוא היא חנובבה שנהגה להיטפל לאספרנסה. חנובבה גם הנהיגה קבוצת נזירות שמרכלות על נזירות אחרות, ניסתה לגרום לסילוקה של אם המנזר כדי לתפוס את מקומה ובכלליות, הייתה מאוד שתלטנית. יחד עם זאת, חנובבה עזרה בחיפושים אחר אספרנסה שנחטפה על ידי ניקולס וגם בזכותה תומאס וחורחה מצאו אותה, אז אפשר בהחלט לסלוח לה על כל המזימות שלה. 

© מתוך הסדרה Esperanza M?a

יובל הופמן / "נעלמים" 

אין ספק שאהבנו להקשיב לשיריה של יובל כמו "מישהו כמוני" ולשיר הנושא של הסדרה "נצלול". יחד עם זאת, יובל גם גרמה לנו לכעוס לא מעט, כשלמשל סחטה את שירה כי התקרבה לאיתי, כשגנבה לשאולי את "מישהו כמוני" ולמרות שתפס אותה על חם, בחרה לא להודות בכך בבירור המשותף איתו מול כרמלה, מנהלת בית ספר "העמק". המעשים של יובל הרגיזו אותנו ממש, אבל אחרי שעזרה לחבריה להציל את אשמורת והודתה בפני כל בית הספר שגנבה לשאולי את השיר שכתב, סלחנו לה בלי לחשוב פעמיים. בנוסף לזה, יובל בהחלט הייתה חסרה לנו, אחרי שנפרדנו ממנה בסוף העונה הראשונה של הסדרה. 

 

יונתן / "אינפיניטי" 

יונתן היה מבין התלמידים המקובלים בבית הספר למחוננים, כשבמקביל השפיל את דניאל בגלל שהוא הומו, התנהג כלפיו בבריונות ועשה גרפיטי נגדו, בעוד שהוא עצמו נמצא בארון! לא יכולנו לסבול את העובדה, שבמקום שיונתן יזדהה עם דניאל הוא רק התעלל בו כל הזמן, כי הכחיש את העובדה שהוא הומוסקסואל ויש לו רגשות כלפיו. בסופו של דבר כשיונתן פתח את הלב שלו בפני דניאל על הפחד שלו לצאת מהארון, הדמות הזו הפכה לאחת הדמויות האהובות עלינו ביותר בטלוויזיה ופיצה על כך שעיצבן אותנו, אז ברור לחלוטין שאנחנו סולחים לו!

 

  

תגובות