שלום חבר: הרגעים האהובים של צ׳נדלר ב״בחברים״. צילום: Gettyimages.IL

שלום חבר: הרגעים האהובים של צ׳נדלר ב״בחברים״

לזכרו של השחקן מת׳יו פרי, שהלך לעולמו בפתאומיות- הנה מצעד העצובים, השמחים, הרומנטיים והמרגשים, הרגעים שאהבנו מדמותו של צ'נדלר בינג

אחת הדמויות היותר זכורות ואהובות מהסדרה חברים (שעצמה היא בין הסיטקומים האהובים שיש) הוא צ'נדלר, בגילומו של השחקן מת׳יו פרי. צ'נדלר שהיה כה חסר טאקט ואף "גרוע בעצות" לטענתו אך עם זאת אחת הדמויות הקורעות שראינו על המסך, היה אחד הדמויות המוכרות והאייקוניות שנראו על המסך, כך שהידיעה על מותו הפתאומי של פרי הביאה עימה עצב רב. לזכרו, אספנו כאן מספר רגעים שלו שאהבנו מאוד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


כשהוא ומוניקה מתוודים על אהבתם

הקשר של צ'נדלר ומוניקה אמנם התחיל בפתאומיות אך היה ברור שהם פשוט נועדו להיות ביחד כבר מתחילתו. בתחילת העונה החמישית אנו רואים כיצד צ'נדלר ומוניקה מנסים, ולא בהצלחה יתרה להסתיר משאר חבריהם את עובדת היותם זוג אך בעזרת תרמית של רייצ'ל ופיבי עובדה זו יוצאת לאור, והשניים מודים בפני כולם שהם זוג ומודים זה בפני זה על אהבתם אחד כלפי השני.

דקה 02:30

כשהוא נכלא בקופסה

באחד מרגעיו הלא מחמיאים במיוחד של צ'נדלר הוא בוגד בג'ואי חברו הטוב עם בת הזוג של ג'ואי באותה תקופה. כעונש, הוא הסכים לקבל על עצמו להיכלא בקופסה למשך כמה שעות. הסיטואציה היתה מאוד מצחיקה והאמת שנגע לליבנו שצ'נדלר הסכים לעשות זאת. אגב, בסופו של דבר ג'ואי ריחם על צ'נדלר והסכים לו לצאת מהקופסה לפני סוף הזמן.

דקה 07:00

כשהוא מבקש מאריקה את התינוק לאימוץ

כשצ'נדלר ומוניקה גילו שאין להם את היכולת להביא ילדים לעולם הם ניגשו לסוכנות האימוץ וביקשו מהם לאמץ אך בגלל טעות שחלה, התבלבלה הסוכנות בין פרטיהם לפרטי זוג אחר וגרמה לכך שאישה בשם אריקה בחרה בהם בטעות. כשהתבררה הטעות ביטלה אריקה את החלטתה. אך כשצ'נדלר ראה את העצב של מוניקה, הוא הלך לאריקה והצליח לשכנע אותה לתת להם את התינוק בכל זאת והנאום שלו כששכנע אותה ריכך את הלב כולנו.

דקה 08:00

 

כשהוא וג׳ואי מאבדים את בן באוטובוס

כשרוס נתן לג'ואי וצ'נדלר להשגיח על בנו הקטן, הוא כנראה לא ציפה שהם יהיו צמד אחראי במיוחד. עם זאת, הוא גם לא היה מצפה לכזה חוסר אחריות כמו שהשניים הביעו כשעלו עם הפעוט לאוטובוס ושכחו ממנו לגמרי כשפגשו שתי בנות יפות עמן התחילו לפלרטט. השניים כמובן ירדו מהאוטובוס יחד עם הבנות אך שכחו את הפעוט עליו. אמנם הם מצאו את בן לבסוף, אך אין ספק שזו היתה טעות זכורה ומצחיקה למדי.

דקה 01:00

 הצעת נישואים למוניקה

צ'נדלר אמנם רצה מאוד להציע נישואים לאהובתו בהפתעה, אך היא די עלתה על הרעיון ואף הקדימה אותו, כך נוצרה אחת מהצעות הנישואין המוזרות ומרגשות שנראו על המסך. מוניקה מנסה להתחיל לדבר וצ'נדלר ממשיך אותה בהצעת נישואין מתוקה, מרגשת ומלאה בבכי, לא רק מצ'נדלר ומוניקה.
דקה 15:00
 

הלידה של התינוקות

כולנו הבענו עצב גדול מאוד כשגילינו שלצ'נדלר ומוניקה אין יכולת להביא ילדים לעולם, לכן מה שמחנו כשאריקה, האם שהסכימה לתת את בנה לאימוץ של צ'נדלר ומוניקה, ילדה זוג תאומים חמודים והפכה את מוניקה וצ'נדלר להורים. אמנם נכון שחלה אצלם הפתעה מוחלטת כשגילו שמדובר בתאומים במקום תינוק אחד אך אין ספק שבכל זאת היה מדובר בהפתעה כיפית ומשמחת. 

דקה 07:00

 

 

תגובות