2,3 ש-גר: כשהדמויות בסדרות התגייסו לצה"ל. מתוך זיגי (טין ניק, HOT), השיר שלנו (yes וטדי הפקות), צפוף (ZOOM, HOT)

2,3 ש-גר: כשהדמויות בסדרות התגייסו לצה"ל

מה קרה כשהדמויות מסדרות הטלוויזיה האהובות עלו על מדים והתגייסו לצבא ההגנה לישראל? מזאתי וזאת ועד לשיר שלנו, קבלו את דמויות החיילים הזכורות ביותר על המסך הקטן

אנחנו נמצאים בעת מלחמה ואזרחים רבים, כולל אחים, חברים ואבות של כולנו גויסו ללחימה. בהתאם לאווירה, אספנו בשבילכם את כל הדמויות מסדרות ששירתו בצבא כחלק מעלילת הסדרה.
מלבד היותו חייל קרבי בצנחנים, אילן (לירון לב) היה שובר לבבות לא קטן כשעזב את רוני לאחר שגילה שהיא שיקרה בקשר לגיל שלה. אילן לא יצא מהסדרה לאחר מכן, כי התחיל לצאת עם אחותה הגדולה של רוני, אלינור. אילן הביא לחיינו גם מספר ביצועים מוזיקליים, חלקם ידועים לשמצה כמו "מחזיק ת'מגב" ואחרים מוצלחים למדי כמו שיר הנושא של הסדרה.
 

זיגי- ניתאי

בעונתה החמישית של הסדרה, אחרי שכל חבריו ביישוב בחרו לעשות שנת שירות, ניתאי (מיכאל גבעתי) דווקא החליט להתגייס ישר לצה"ל. לאחר הגיוס הוא גילה שיש לו גידול סרטני, אך במקבלית מצא נקודת אור, שהגיעה בדמות ביתו של מנהל הבורגר-ראפ שיצאה איתו וליוותה אותו בשעתו הקשה.
 

השיר שלנו- עונות 3-4

לאחר שגילינו ש"השיר שלנו" היתה סדרה בתוך סדרה בסיום העונה השנייה, בעונה השלישית כוכבי הסדרה התגייסו לצה"ל. מהעונה השלישית הופיעו כל כוכבי הסדרה במדים, מה שהשפיע כמובן על הפתיח האייקוני של הסדרה. אמנם הסדרה נשארה טלנובלה יותר מאשר סדרה צבאית, אך אין ספק שהיותם של כוכבי הסדרה בצבא השפיע על דמויותיהם.

תותית ומלעיל - זאת וזאתי

לאורך הסדרה זאת וזאתי תותית ומלעיל (גיתית פישר ואושרית סרוסי) חוו חוויות רבות ומגוונות בכל מקום שרק תרצו. אחת מהן, באחד הפרקים שהפכו לזכורים והאייקונים במיוחד, תותית ומלעיל התגייסו לצה"ל. מיותר לציין שצמד החברות וצה"ל לא הסתדרו כמו כפפה ליד, אבל אין ספק שהן היו מצחיקות ביותר ודווקא לא היינו מתנגדים לשלוח אותן לשדה הקרב.
 

דניאל - צפוף

לאורך עונות הסדרה ראינו את ילדי משפחת חי-בר גדלים לאט לאט ובעונותיה האחרונות של הסדרה, דניאל הבן (דניאל ליטמן) התגייס לצה"ל. אנחנו לא יודעים יותר מדי מה הוא עשה שם אבל אנחנו בטוחים שהוא הגן על מדינתיה בכבוד. גיוסו של דניאל לא גרם לו לסגור יותר מדי בבסיס, כי הוא הופיע בסדרה לא מעט גם אחרי הגיוס.
 

 

תגובות