20 פאדיחות שקורות בבית הספר. צילום: טמבלר

20 פאדיחות שקורות בבית הספר

קראת למורה אמא? נרדמת באמצע שיעור? נפלתם מול כולם? לכולם קורים פאדיחות בבית ספר. היכנסו לרשימה המלאה:

לקרוא למורה אמא

זה קרה לכולם, אבל אי אפשר להאשים אתכם. זה קורה אולי בגלל ש"למה לא הכנת שיעורי בית?" מזכיר לנו את התלונות החוזרות של אמא, "למה לא סידרת את החדר?". מה עושים אם זה קורה? מתפללים שהיא לא שמעה, או שמנצלים את זה להתחנפות בסגנון "מרוב האהבה שלי אלייך המורה, השוואתי אותך לאימי". 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

בקבוק נשפך בתיק

שיעור ספורט, אתם מזיעים ועייפים, שכחתם לסגור את הבקבוק עד הסוף ואז כל התיק רטוב. אתם מוצאים ספסל במסדרון שהופך לפינת ייבוש, נושפים, תולים, מוציאים ומייבשים כל פיסת נייר עד שמוותרים כשכל החוברות הופכות לעיסה שאי אפשר להציל. בצד החיובי, יש לכם תירוץ מעולה למה לא הכנתם שיעורי בית.

לפגוש את הקראש שלך

סיימת שיעור ספורט, כולך אדומה, מזיעה, השיער שלך פרוע, יש לך ריח של סוס, והגרביים שלך יכולות להתרם לניסוי במכון ויצמן, ובדיוק אז בלי התראה מוקדמת - הקראש שלך עובר לידך. את מנסה ללכת מהר יותר, מאחורי אנשים, לסובב את הראש אבל "אכלת אותה". לא משנה איזה שמלה תדפקי, יום אחרי זה התמונה לא תצא לו מהראש.

© giphy

להירדם באמצע שיעור

העייפות משתלטת, שיעור היסטוריה קצת פחות מעניין, העיניים נעצמות ומבלי להרגיש אתה נרדם. לפעמים המורה תגש להעיר, לפעמים היא לא תשים לב, אז בשביל למנוע פאדיחה מיותרת, לך לישון בבית.

© טמבלר

לרכל על המורה

היא דפקה לך נכשל, הזמינה את ההורים לשיחה, טעתה בחישוב, וכל מה שאתה עושה בתום לב - זה מעט לרכל עליה. אך שים לב שהשטח נקי, לא הכי נעים שהיא פתאום צצה לה.

© טמבלר

להתלבש כמו המורה

אז חטאת פעם אחת, וקנית חולצה נחמדה מחנות לא מוכרת. לא נעים לגלות שגם המורה חשבה שהיא נחמדה, ואז המצב קצת פחות נחמד.

© טמבלר

להבריז משיעור ולהתפס על חם

החלטת להבריז. שלחת לכל העולם ואשתו מייל מפורט עם תשובות למורה: למה לא הגעת, מה קרה ומה היה. אמנת את החברים מה לומר בדיוק אם ישאלו, וטשטשת את העקבות. אבל אז המורה יוצאת באמצע השיעור להביא משהו מחדר המורים ונתקלת בך בדרך החוצה. בהחלט מצב לא נעים.

פגיעה במטרה

בין אם אתם זורקים אחד על השני טוטואים, מחקים, וכדורי נייר למיניהם, שימו לב שלא תעיפו אחד על המורה. דמיינו שהמורה מכניסה יד לחולצה ומוצאת שם מחק? אנחנו במקומכם היינו משנים את השם וטסים לקובה.

ליפול מול כולם

את מנסה ללכת בסטייל במסדרון בית הספר ופתאום משהו מתקיל אותך כמו למשל: הפח. נסי להתחמק במהלך השנה מכינוים כמו: "פח", "פחון", "פחה" ו"פחחחחח", ואם התמזל מזלך החתיך של השכבה יבוא להציל אותך מטביעת פח חמורה.

© טמבלר

אין נייר

בכל בית ספר השירותים הם מקום שנהיה שמחים להמנע ממנו. חוץ מהעובדה שמסריח שם, גם לרוב נתקע בלי נייר. דמייני לעצמך רגע, בו את חייבת לשירותים, מושכת את החברה הטובה לבוא איתך, ואחרכך מגלה שאין לך בתא נייר! מגעיל.

© giphy

שיחה צפופה

את וחברותייך בשירותים, מתאפרות ומסדרות את השיער ומדברות על ההיא מהכתה המקבילה. אתן צוחקות ומדברות ומדברות ולפתע תא השירותים נפתח והיא יוצאת משם. רוצו לבקש סליחה.

תגובות