פשוט לחייך: מצעד החיוכים הכי כובשים. צילום: אינסטגרם

פשוט לחייך: מצעד החיוכים הכי כובשים

כשהם זוכים בפרס או כשמתחשק להם לעלות תמונה מחייהם לאינסטוש, הם מחייכים חיוך כובש. אבל למי יש את החיוך הכי יפה? היכנסו לרשימה המלאה

במקום העשירי: ירדן הראל

ירדן הראל עקפה שחקנים הוליוודים רבים כדי להכנס לרשימה הנחשקת שלנו, וכל זאת בזכות הלחיים העגלגלות המתוקות שלה, החיוך והצחוק המקסים שלה. גם כשהיא מחייכת בצילומים החיוך נראה כלכך טבעי ואמיתי. אנחנו לא יודעים מה אתכם - אבל אותנו זה קנה.

© אינסטגרם
מה ירדן חושבת על המראה שלה
 
© אינסטגרם

במקום התשיעי: שירן סנדל

שירן סנדל שפרצה לחיינו בגאליס, בעלת חיוך כובש ו-2 גומות מקסימות בלחיים. שירן גם מככבת כמנחה בערוץ הילדים ועושה את זה בחיוך וחן כובש שהביא לה את המקום התשיעי. 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© אינסטגרם
© רפי דלויה
© אינסטגרם

במקום השמיני: עוז זהבי

עוז זהבי משחק בשלל תפקידים רציניים, בין אם זה בעספור או זגורי אימפריה, אבל לשמחתינו, הוא תמיד מוצא זמן לחייך. יש לו חיוך בסטנדרט של הוליווד, ולכן הכנסנו אותו לרשימה במקום התשיעי והמכובד.

© ענת מוסברג

במקום השביעי: ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון אולי כבר בת 45, שחקה בסדרה המתולוגית "חברים", ומחזיקה בקריירת משחק מפוארת שכוללת פרסים וכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. אבל עם כמה שהבחורה מוכשרת, היא מוכשרת גם בלחייך. כשאניסטון מחייכת העיניים הכחולות שלה מתכווצות בצורה חמודה והשפתיים מתעגלות לחיוך מדהים שמעניק לה את המקום השביעי ברשימה.

© אינסטגרם
 

במקום השישי: ביונסה

לביונסה, הדיוה הבלתי מעורערת שמחזיקה בלהיטים רבים שלא יוצאים לנו מהראש, יש חיוך כובש. כשהיא מחייכת, הגבות שלה מורמות למעלה בצורה חדה, שעושה לה חיוך מהמם. אין ספק שמגיע לה את המקום השישי ברשימה, אם לא גבוה יותר.

© אינסטגרם
© GIPHY

במקום החמישי: קתרין הייגל

קתרין הייגל, הבלונדינית הידועה בתפקידה ב"אנטומיה של גריי", מלמדת אותנו איך באמת צריך לחייך. חיוך גדול ורחב עם שיניים צחורות כמו פנינים. יש האומרים שהיא סנובית, יש האומרים שהיא מתלבשת כמו זקנה, אבל על החיוך שלה? אין מילים.

© אינסטגרם
© GIPHY
© GIPHY

במקום הרביעי: בר רפאלי

בר רפאלי, הדוגמנית שעושה לנו את יחסי הציבור הכי טובים בעולם לא מפסיקה לחייך לרגע, ובצדק. רפאלי דגמנה לשלל קמפיינים בחברות מובילות בארץ ובעולם, מחזיקה בהון לא מבוטל, יצאה עם ליאונרדו דיקפריו ועכשיו מתחזקת זוגיות עם עדי עזרא, יש את כל הסיבות בעולם לחייך. ולנו יש את כל הסיבות להנות מכך. לרפאלי חיוך עם שיניים ישרות ולבנות, שתי גומות ועיניים כחולות מדהימות שתורמות לתמונה הכוללת.

© אינסטגרם
 
© אינסטגרם
© אינסטגרם

במקום השלישי: סקרלט ג'והנסון

אולי לחלקכם השם לא מצלצל מוכר, אך סקרלט ג'והנסון היא אחת השחקניות המוערכות ביותר. סקרלט, שחקנית, ודוגמנית יהודייה, מחזיקה בחיוך שובה לב ויופי עוצר נשימה שהכניס אותה כמעט מבלי להתלבט לשלושת המקומות הראשונים. 

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

במקום השני: ג'סיקה אלבה

ג'סיקה אלבה, משחקת מדהים ללא ספק, ונבחרה לאשה הכי סקסית בעולם. אנו בטוחים שלחיוך שלה היה חלק מאוד גדול בבחירה. אולי אלו השפתיים העבות, אולי השיניים הישרות, אולי הצבע הלבן הבוהק, אבל לאלבה יש חיוך שמשדרג אותה בכמה רמות מעל כולן ולא יכולנו שלא לתת לה את אחד המקומות הראשונים.

© טמבלר
© טמבלר
© טמבלר

במקום הראשון: איאן הרדינג

ואת המקום הראשון והמכובד ביותר, תופס איאן הרדינג או כפי שמכירים אותו, עזרא מ"שקרניות קטנות ויפות". אמנם אנחנו מכירים אותו רק בשל תפקידו כעזרא פיץ', האיש והעניבה, אבל לא יכולנו להתעלם מהחיוך הכובש הזה, שאומר לנו שהוא כאן כדי להישאר. כשהוא מחייך משהו מרגיש כאילו הוא מחייך ישר אלייך, משהו מאוד טבעי ואישי שמיוחד לו, ולאחר התלבטויות ארוכות החלטנו להעניק לו את המקום הראשון.

© giphy
© אינסטגרם
© GIPHY
 
תגובות