יש לך לק הרוס? טרנד ה"פורגנות", מניקור במראה מוזנח. צילום: כריס טן

יש לך לק הרוס? טרנד ה"פורגנות", מניקור במראה מוזנח

ברוח המיתון הגולבלי, בחר מותג הלק הבינלאומי ORLY להציג על מסלול בתצוגת האופנה של ג'וליאן מקדונלד מניקור במראה "מרושל, הקונספט הכללי הוא לעצב ליין זול יותר, "הרעיון היה להעניק לציפורניים מראה לא אחיד, לא מוקפד, מתקלף, משהו שיהלום את פריטי הליין הזה ורוח הקולקציה"

איך הטרנד נולד?

הטרנד האחרון מציג מראה קשוח וכסחני עם מעט חיספוס והוא לא יכול היה לבוא בזמן יותר טוב.המעצב ג'וליאן מקדונלד, המכונה "הקוסם מוויילס", ביקש למעשה לפנות לנשים המאמצות בהופעתן החיצונית לוק מרושל ופנה לקטיה שו, המדריכה הראשית של מותג הלק הבינלאומי "אורלי".

© כריס טן

אז מה זה פורגנות?

עיתון ה"גרדיאן" הבריטי ניתח את תופעה וכינה אותה "טרנד ה- Poorgeoisie" במין סינתזה של שתי מילים: עני = Poor ובורגנות = Bourgeoisie המתארות לשיטתו טרנד ברור בו נשים מאמצות בכוונה תחילה מראה כללי "מוזנח" אך למעשה מדובר בלוק אופנתי, עכשווי ומתוכנן לקפידה.

מקדונלד, ששקד רבות על תצוגתו ביקש מהצוות המקצועי של מותג הלק שליווה אותו בתצוגת החורף להשלים את המראה הכללי ולעטר את ציפורני הדוגמניות ברוח הקולקציה. שו "הממושמעת" בחנה היטב את הקולקציה ובחרה להשלימה באופן ייחודי ושונה על ציפורני הדוגמניות במה שכונה בפיה "נגטיב – ספייס". "הרעיון היה להעניק לציפורניים מראה לא אחיד, לא מוקפד, מתקלף, משהו שיהלום את פריטי הליין הזה ורוח הקולקציה".

© כריס טן

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

איך להשיג את המראה הלא מוקפד

אין ספק כי כשמדובר בג'ינסים קרועים שעולים מאות דולרים, בחולצות פלנל משובצות שעולות כמו ארוחה במסעדת יוקרה ובסריגים מצמר שנראים כאילו נרכשו ממש עתה בשווקי קמדן נדרשה חשיבה עמוקה שתיצור אחידות קונספוטלית, אי לכך בחרתי בנייל ארט במראה "מתקלף"- כזה שנראה כאילו הלק איבד מאחידותו ומשלמותו ויעצים את המראה "המרושל" והמוזנח", אמרה שו.

© כריס טן
תגובות