שיזוף גם בחורף - כך עושים את זה בצורה הכי נכונה. צילום: טמבלר

שיזוף גם בחורף - כך עושים את זה בצורה הכי נכונה

גם אם מהרגע הראשון שיצאה השמש בשנה שעברה התחלתן משמרות שיזוף במרפסת ומצאתן את עצמכן מבלות את כל הקיץ ברביצה על חוף הים, עכשיו כשמתחיל החורף, מתחילים מאפס. לא משנה כמה גוון העור שלנו היה כהה, הוא נעלם וחזר לצבע הדהוי והרגיל שלנו. מה עושים כדי לחזור לצבע שהיה לנו בקיץ?

שיזוף בהתזה

שיטת השיזוף הזו עדיפה מבחינה בריאותית יותר מאשר מיטות השיזוף, משום שהשיזוף בשיטה זו לא נובע מקרינת UV, קרינה אולטרה סגולית שיכולה לפגוע בגופנו. לכן, תהליך של שיזוף בהתזה נחשב בריא יותר אפילו משיזוף טבעי תחת השמש (בלי קרם הגנה, כמובן) החיסרון בשיטה זו הוא שיש לחזור על הטיפול לעתים קרובות יחסית, משום שהשיזוף מתחיל לדהות לאחר זמן קצר. ישנם מכונים רבים שמציעים לנשים שיזוף בהתזה, אך אתן יכולות למצוא גם תכשירים עצמאיים שיגרמו לאותו האפקט.

© טמבלר

תכשירי שיזוף

תכשירי שיזוף רבים נמצאים בשנים האחרונות על המדף, בכל אחת מרשתות הפארם וגם אצל הקוסמטיקאיות. ישנם תכשירים לשיזוף ביתי, שנמכרים בגוונים שונים. את התכשירים יש למרוח בצורה שווה על כל האיזורים, דבר שעלול להוות חיסרון – אם על יד אחת תמרחו פחות מהתכשיר בלי לשים לב, תיראו קצת מוזר.
שיטה זו מתאימה לאנשים שרוצים לשמר את השיזוף לתקופה קצרה ולא במהלך כל החורף. את תכשירי השיזוף יש למרוח אחת לכמה ימים כדי לשמר את הגוון. בנוסף לתכשירים שנשארים על גופך למספר ימים, קיימים גם קרמים שיוצרים אפקט של שיזוף ליום אחד בלבד, במידה ואתן רוצות את השיזוף לאירוע מסויים.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

מיטות שיזוף

מיטות השיזוף הן הדרך הפופולרית כיום לשיזוף מלאכותי. מכוני השיזוף נמצאים כמעט בכל עיר, כך שזוהי דרך נגישה ופשוטה. בשיטה זו את עוברת בהדרגתיות טיפול בעוצמות קרינה שונות, כדי לקבל גוון טבעי ומיוחד. כדי לשמר את הגוון הרצוי, או בכדי למנוע ממנו התקלפות וייבוש, לאחר השיזוף המלאכותי יש למרוח בנדיבות תחליבי גוף או שמנים למינהם.

© טמבלר
מחיר: 639 שקלים, סרום לגוף, לפנים ולעיניים
מחיר: 639 שקלים, סרום לגוף, לפנים ולעיניים © אלן קוסטה
תגובות