עשה ואל תעשה: איך שומרים על הגיינה נכונה?. צילום: אינסטגרם

עשה ואל תעשה: איך שומרים על הגיינה נכונה?

הגיינה היא לא רק הגדרה יפה במילון, היא גם הסיבה שתמשוך אליך אנשים כמו מגנט או תרחיק אותם ממך כמו אחד שלא צחצח שינים מזה שנים. אספנו עבורכם את הדברים שמעוררים בנו הכי הרבה סלידה כשמדובר בטיפוח נכון

1. שטיפת ידיים

תעשה: תשטוף ידיים.

אל תעשה: במידה ולא, אל תגע בי.

מקום ראשון. שטיפת ידיים היא הכרחית, כן כן עם מים, עם סבון, במשך יותר מ - 20 שניות לכל הפחות. לא רק בגלל שמצטברים אלפיי חיידקים על גופכם לאורך היום, אלא גם בגלל שאתם צריכים להתחשב בסביבה שלכם ובאלו שאתם נוגעים, תשטפו ידיים כאשר אתם יוצאים מהבית, בין השיעורים, אחריי השירותים, לפני האוכל וכשאתם יודעים שאתם עומדים להתעסק בפנים שלכם או בגופם של אחרים.

© טמבלר
© טמבלר

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

2. הגיינת פה

תעשה: תטפל בשינייך, לך לרופא לפחות פעמיים בשנה.

אל תעשה: אל תתפלא שלא ארצה לשוחח איתך פנים מול פנים אם לא תעשה זאת.

בין אם מדובר בריח פה מסריח או בשיניים רקובות, אין ספק שהגיינת הפה זה אחד הדברים הגורמים לנו ליותר הזדעזעות בקרב הסביבה בחיי היומיום, גורם שאף מעורר סלידה מאותו אדם. לא קל לשבת ולנהל שיחה רצינית עם אדם שריח הפה שלו גורם לך לנבול כמו פרח רקוב. יש פתרונות נגישים לריח פה לא טוב, צחצוח שיניים פעמיים ביום (גם בימי שבת), ושימוש במי פה, לאלו שהמצב שלהם דורש טיפול רציני יותר, גשו לרופא הקרוב, חשוב להיבדק אצל רופא השינים לפחות פעמיים בשנה.

© טמבלר

3. שיערות בגוף

תעשה: תסירו שיער מהגוף.

אל תעשה: אל תסתובבו כמו חיה שעירה בציבור.

כל המוסיף גורע, אל תנסו לקשט את גופכם בשיערות (גם אם הן צבועניות), אמנם זאת סוגייה עלייה מדברים שנים, אבל כשאתם תעשו את זה, תרגישו נקיים יותר. המון בנות מספרות גם על כך שאתה מרגישה הרבה יותר טוב, כאשר את לא מסתובבת בחצאית קצרה בציבור עם שיחון של שיער. הסרת שיער ניתן לעשות במגוון שיטות, אפשר בגילוח, בשעווה ובעידן המודרני שלנו, אף בלייזר.

© טמבלר
© טמבלר

4. דאודורנט

תעשה: תשתמש בדאודורנט.

אל תעשה: אל תמרח / תשפריץ אותו על איזור מזוהם.

סרחון מבית השחי המתפשט לגופכם, ממש כמו ריח פה, יכול להגעיל אחרים בסביבתכם, רוצים למנוע מהם את הצורך בלהתרחק מכם בהדרגה? השתמשו בדאודורנט. אך זכרו, להשתמש בדאודורנט זה לא מספיק, כאשר אתם רצים או מזיעים ביום חם, תדאגו להביא אתכם מגבונים לחים בתיק, כי כאשר משתמשים בדאודורנט על פני איזור שהוא כבר מסריח, זה רק יגרום לתערובת ריחות יותר גרועה, תדאגו לנקות את האיזור לפני השימוש, אחר כך אתם מוזמנים גם להתבשם בבושם טוב.

© טמבלר
© טמבלר

5. יובש

תעשה: תמרחו קרמים ותחליבי גוף ככל המהר.

אל תעשה: אל תתנו לזה להחמיר.

ישראל מתייבשת. לאחרונה התחילה מערכת חורפית של מזג אוויר המייבש את גופנו וגורם לפצעי קור ואו סדקים בפנים ובגוף, איך ניתן לפתור את המצב אתם שואלים? וזלין, בכמויות, וזלין היא שעווה שנמצאת בהישג ידם של כולם מאחר והיא כה נפוצה וישנה בכל בית, אך במידה ואזל, השתמשו בקרמים נגד התייבשות, אם השפתיים נסדקות השתמשו בשפתונים נגד יובש, הנמכרים בכל בית מרקחת בסביבתכם בזול, אל תדחו את השימוש בקרמים, אל תחכו שהיובש יעבור לבד, זה יכול להחמיר אז תגנו על הפנים שלכם בכל מחיר.

© טמבלר
תגובות