על הפנים: 8 טעויות איפור נפוצות שאנו עושות . צילום: טמבלר

על הפנים: 8 טעויות איפור נפוצות שאנו עושות

אף אחת מאיתנו לא חושבת שהיא מושלמת. כל אחת תמצא תמיד את המשהו האחד לפחות שמפריע לה במראה הפנים שלה. כאן נכנס התפקיד של האיפור. הבעיה היא שלפעמים אנו עושות טעויות איפור, מבלי שאנו מודעות להן בכלל. אספנו בשבילכן 8 טעויות איפור נפוצות וכמובן את הפתרונות

מתאפרים רק במרכז תאורה

פעמים רבות אנחנו לא שמות דגש לתאורה במקום בו אנו מתאפרות ואז האיפור יוצא לא אחיד. לכן כשאתן מתאפרות חשוב מאוד להתאפר במרכז התאורה. כך תבטיחו את האיפור האחיד והמושלם.

איפור פג תוקף לא בבית ספרנו

כמו לכל מוצר, גם לתכשירי איפור יש תאריך תפוגה. איפור שפג תוקפו גם הורס לכן את המראה, כמו גושי המסקרה בעיניים, וגם עלול להביא לזיהומים ולגירויי עור ועיניים. אז כנראה שפשוט הגיע הזמן לעשות סדר בתיק האיפור ולהתחדש.

© צילום מסך מטמבלר

מילוי לגבות

לא כולנו נולדנו עם גבות יפות כמו של קארה דלווין, ולכן כל מה שנותר לנו לעשות הוא למלות את הגבות שלנו. אבל דבר שלא כולנו יודעות הוא שאסור למלות את הגבות עם עיפרון, כי הוא משרה לנו מראה מלאכותי ומחופש. במקום זאת מלאו את הגבות עם מברשת קטנה וצללית בצבע המתאים. כך תשיגו לעצמכן גבות יפות במראה טבעי.

© tumblr

מסקרה עמידה במים 

מסקרה עמידה במים היא יפה וטובה מאוד אם אתן הולכות לבלות בחתונה מרגשת, או סתם מעבירות יום כיף בים או בבריכה. אבל ממש לא בשביל ללכת איתה ביומיום. כשאתן הולכות עם מסקרה עמידה במים כל יום, אתן הורסות לעצמכן את הריסים. בימים רגילים תשתמשו במסקרה הרגילה.

מעגל ריסים רק לפני המסקרה

לכל המשתמשות במעגל ריסים חשוב מאוד שתדעו, לא שמים מסקרה לפני שמשתמשים במעגל ריסים. המסקרה תדביק לך את הריסים, והמעגל יתלוש לך אותם. אז פשוט עגלו לפני המסקרה.

© tumblr

נקו את מברשות האיפור

מברשות האיפור יכולות להיות מגרש המשחקים שלך להצטברות חיידקים אם לא מנקים אותן.בנוסף הן יכולות להביא את הדבר השנוא על כל אחת ואחת מאיתנו ביותר: חצ'קונים. לכן פעם בחודש נקו את מברשות האיפור עם מים פושרים וקצת שמפו והן יחזרו להיות נקיות כמו חדשות.

© tumblr

לא כל יום פורים

תפקידו של הסומק להחיות את הפנים. הבעיה היא שלא כולן יודעות לשים אותו בצורה נכונה והרבה פעמים יוצרות לעצמן מראה של ליצן. מרחו את הסומק בתפוחי הלחיים ועד לעצמות הלחיים בלבד.

מראה מסכה

כשאתן מורחות מייקאפ, אל תמרחו אותו רק על הפנים, אלא המשיכו למרוח עוד קצת לכיוון הצוואר. כך לא תצרו לעצמכן מראה של מסכה על הפנים.

© tumblr
תגובות