מתולתלות או לא להיות: 10 מצבים שרק מתולתלות יבינו. צילום מסך מהטמבלר

מתולתלות או לא להיות: 10 מצבים שרק מתולתלות יבינו

תלתלים זה מגניב, זה יפה וזה מיוחד, אבל זה מאוד קשה לתפעול. במיוחד בשביל כל המתולתלות שסובלות בחום הנוראי הזה, אספנו עבורכן רשימה של דברים שרק מתולתלות יבינו. אחוות מתולתלות גו!

#1 דיילות של מחליקי שיער

מי מאיתנו לא נתקלה בדיילת שטוענת שהמחליק שלה יעשה לך שיער חלק ברבע שעה? הרשי לי לגחך, אבל במקרה הטוב ייקח אולי רבע שנה. וכשמסרבים להצעה הנחמדה של המוכרת לעשות מחליק באמצע הקניון, זה לטובה האישית שלה!

#2 אנשים שנוגעים לך בשיער

מי אתם אנשים רנדומליים ולא מתולתלים, בעיקר באוטובוסים, שחושבים ששיער מתולתל הוא קפיץ ומחליטים לשחק בו? אנא מכם, השיער הוא גם חלק מהרכוש הפרטי של האדם, אל אל תגעו בו ללא רשות.

© טמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

#3 קרמים, קרמים, קרמים

כל ארון של מתולתלת אמיתית מלא בקרמים מכל הסוגים. קרמים בהמלצת הספר, בהמלצת הסבתא (לזה יש לרוב ריח נורא) ובהמלצת אנשים רנדומליים (במיוחד אלה ששיחקו בשיער לך בשיער באוטובוס). אבל בסופו של דבר, השיער מסתדר לנו הכי יפה שאין עליו שום חומר.

#4 מזג האוויר

החום והלחות מייבשים את היער, הגשם והרוח מייבשים את השיער. בקיץ את מרגישה עם צעיף צמר כשבחוץ 40 מעלות ובחורף את לא יכולה לשים צעיף צמר כשבחוץ עשר מעלות. כנראה שהמקום הכי טוב לגדל בו תלתלים זה בתוך בועה (וגם שם לא יהיה אוויר מה שיוביל ליובש בשיער).

© צילום מסך מהטמבלר

#5 שהוא מסתדר דווקא שלא צריך

זה סימפטום תלתלי ידוע. את קמה ליום חדש השיער שלך נפול, יבש ומגעיל ובדיוק היום התכוונת לצאת לבלות. למחרת, את קמה לשיער בריא, רענן ושופע וכל התכנונים שלך לאותו יום הם לשבת וללמוד למבחן. שיער יקר, אם תלך לפי הלוח זמנים שקבענו מראש, זה יהיה מעולה. 

#6 שהשיער שלך מסתיר לאנשים

כמה פעמים ביקשו מכן בסרט, הצגה או סתם בכיתה לאסוף את השיער כי הוא מסתיר? אז אם כל הכבוד לחבר'ה מאחור שלא רואים, לוקח שנים לסדר אותו, שנים לאזור אומץ להסתובב איתו כשהוא פזור ואין שום סיכוי שדווקא עכשיו הוא יאסף.

© טמבלר

#7 פחד מחרקים

חוץ מהפחד הרגיל מכל מיני מעופפים למיניהם, למתולתלות יש פחד נוסף מהם - הפחד שהם יתקעו לך בשיער. זה מפחיד, זה מלחיץ וזה לא כיף, בכלל לא.

#8 הסירוק

מתולתלת אמיתית יכולה להסתרק אך ורק אחרי חפיפה. ברגע שהשיער יבש, כל ניסיון סירוק יגרום לנזק חמור למברשת, לשיער ובעיקר למסק עצמו. מה גם שאחרי כל סירוק יוצא מהמברשת שיער בגודל מכרסם בינוני עד גדול, אבל ברעמה למעלה אין שום שינוי.

#9 השיער מסתבך בכל דבר

קולבים בחנות בגדים, תכשיטים, אנשים שאת מתחבקת איתם ובערך כל דבר שזז תופס את השיער שלנו אליו. עכשיו לכי תסבירי למוכרת שאת יודעת שסוגרים אבל את לא יכולה לצאת מהחנות כי השיער שלך נתפס בקולב.

#10 השיער לא נותן לך להיות ספונטנית

את יושבת בבית, בפיגמה וגולגול ופתאום החברים שלך מחליטים לצאת בספונטניות. את מאשרת הגעה, קמה להתארגן ואז קולטת את הספק שיער ספק חמוס שיש לך על הראש ומבינה שרק לסדר אותו ייקח לך שעה. מפה לשם את מגיעה למצב שכל החברים שלך חושבים שאת יבשה ולא ספונטנית. תאשימו את הרעמה מלמעלה.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות