מתנות לחג: בשמי הגברים שאתם חייבים לנסות החג. צילום: shutterstock

מתנות לחג: בשמי הגברים שאתם חייבים לנסות החג

ראש השנה ממש כאן בפתח וסוכות מתקרב אלינו בצעדי ענק, ולקראת החגים צריך להתחדש. בין אם זאת מתנה לעצמכם, למשפחה או לבן הזוג שלכם - בושם זהו המתנה האולטימטיבית. בדקנו לכם את בשמי הגברים הבולטים לחגים הקרובים

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

Burberry Brit Splash

כשמריחים את הבושם של ברברי אפשר ברגע להתאים את ריחו לסגנון הסטייל שלו באופנת הביגוד. לברברי יש מן ריח עדין ולא מתוק במיוחד שמצד אחד משדר נוכחות גברית חזקה ומצד שני הוא לא "חונק" את הסביבה עם ריח משתלט. הבושם הזה מושלם לשימוש בחופשה אירופאית קלאסית.

© יחסי ציבור

Titanium Infinity

אם אמרנו שלברברי יש נוכחות גברית, הרי שלטיטאניום יש ריח שאי אפשר לפספס. אבל כאן גם מתחילה הבעיה שלו. הוא פחות מתאים לשימוש יום יומי וכשמריחים אותו ישר עולה בראש תמונה של גבר בשנות ה-40 עד 50 לחייו כשהוא לבוש בחליפה. מתאים לשימוש יותר בפגישה עסקית ורצינית ופחות לשימוש יומי.

© יחסי ציבור

Halloween Man Tattoo

הלואין טאטו מציג את האלמנטים של העולם הקעקועים מנקודת מבט אסתטית, אופטימית וחיובית. עם בושם זה אפשר ללכת איתו לבית הספר, לעבודה, ליציאה ואפילו לדייט. הריח הקז'ואלי של ההלואין נותן הרגשה נקייה וגורם למי שמתיז אותו להסתובב בתחושה מרעננת וכיפית.

© יחסי ציבור

LA NUIT DE L’HOMME LE PARFUM

בא לכם משהו מתוק אבל לא רוצים להוסיף לגוף שלכם קלוריות? הנה בושם מתקתק שישאיר עליכם ריח נעים וכיפי. אפשר להגיד את הריח שלו כמעורר חיוך ואין ספק שהוא יתאים גם לשימוש קז'ואלי וגם לערב רומנטי עם בת הזוג.

© יחסי ציבור
תגובות