הטרנדים החדשים בעולם טיפוח הציפורניים. צילום מסך מיוטיוב

הטרנדים החדשים בעולם טיפוח הציפורניים

כמו כל שאר תחומי הטיפוח והאופנה, גם תחום טיפוח הציפורניים התחדש לאחרונה במספר טרנדים מהממים. לק תלת מימדי, לק זכוכית והלהיט האחרון שהושק לפני שבוע בלבד ספריי לק

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

לק תלת מימד

בנות בכל העולם כבר התלהבו מהטרנד, הגיע הזמן שהוא גם יגיע לישראל. רוצות לנסות? כולן מכירות את הלקים הרגילים, הפשוטים. לא הגיע הזמן לנסות משהו חדש? לק בתלת מימד נשמע מספיק מיוחד, רוצות גם? מסתבר שזה ממש קל, כל מה שצריך זה יצירתיות והרבה סבלנות, אך בסופו של דבר זה משתלם.

איך בדיוק עושים את זה?

מה שאתן צריכות לעשות זה לקחת לק רגיל באיזה צבע שאתן אוהבות, למרוח אותו על הציפורניים ולחכות שיתייבש. אחר כך ציירו את הדוגמה שאתן רוצות, אפשר גם כמה דוגמאות ודאגו שהדוגמא תבלוט על הציפורן יותר מהלק. לצורך כך ציירו בכמות נדיבה של לק. לסיום חכו לייבוש הלק.

 

בסופו של דבר ייווצר אפקט של תלת מימד על הציפורניים, הנותן לציפורניים הרבה נוכחות ויצירתיות, כי הרי לא כל אחת עושה לק כזה. שווה לנסות.

לק זכוכית

לק זכוכית הוא אחד מהטרנדים האחרונים שכבשו את העולם. הטרנד מגיע אלינו הישר מקוריאה והוא אחד הטרנדים המגניבים והיפים ביותר שנראו בתחום. הלק יוצר מראה של יהלום על הציפורניים, והוא קל ופשוט לביצוע.

איך בדיוק עושים את זה?

כל מה שאתן צריכות לעשות הוא למרוח לק על הציפורניים באיזה צבע שתבחרו. לאחר שהוא מתייבש מרחו שכבת לק שקופה והדביקו חתיכות קטנטנות של נייר צלופן. כן כן כזה שקונים בכל חנות כלי כתיבה או יצירה. וזהו הלוק החדש שלכן מוכן.

 

ספריי לק PAINT CAN

הלהיט האחרון בתחום הלק שיצא הוא ספריי לק. המוצר החדש הושק רק לפני שבוע בלונדון וכבר נחטף מהמדפים ורשימות ההמתנה גדולות. בארצות הברית יושק הספריי רק במרץ 2016. בשלב זה הספרי קיים בצבעי ורוד וכסף בלבד.

איך בדיוק עושים את זה?

כל שצריך לעשות הוא למרוח לק בסיס ואז לרסס את הציפורנים כמו שמרססים צבע על כל משטח. לאחר מכן יש לשטוף את הידיים ולהוריד את הלק מהעור בעזרת סבון. זהו אתן מוכנות ליציאה.

 

 

תגובות