אפור זה השחור החדש? השפתון של ג'יג'י חדיד מסעיר את הרשת. צילום: gettyimages

אפור זה השחור החדש? השפתון של ג'יג'י חדיד מסעיר את הרשת

אחרי שסחף את האינסטגרם, הסופרמודל המצליחה תועדה כשהיא עוטה שפתון אפור ונתנה את החותמת לשאלה מסעירה - האם מדובר בלהיט של הקיץ או בלוק איפור לא מחמיא בעליל

העובדה שג'יג'י חדיד, אחת מהסופמודלס הגדולות של השנים האחרונות, היא מכתיבת טרנדים הינה לא דבר חדש. כעת חדיד מכניסה לשיח האופנתי את השפתון האפור במה שהפך לדיון רותח באתרי האופנה, שלא מפסיקים לעסוק בשאלה אם מדובר בלוק מגניב או בטרנד מסוכן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בסוף השבוע הדוגמנית נצפתה בעדשות הפפארצי מסתובבת ברחובות ניו-יורק שעל שפתיה ישנו שפתון אפור, לא צבע שפתון טיפוסי בתקופה בה צבעי הורוד והדובדבן שולטים בעולם האיפור על השפתיים. ג'יג'י היא הכוכבת הראשונה שנראתה שפתון האפור, שכבר הספיק להפוך לצבע מועדף בקרב בלוגריות האיפור והעבר כבר הוכיח כי בכוחה של הדוגמנית להפוך את השפתון לטרנד הגדול הבא.

 

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

לא עבר הרבה זמן, ובאתרי האופנה פצחה סערה האם מדובר במראה מוצלח או מגוכח. המגזין ווג כינה את השפתון האפור כ"טרנד האיפור המסוכן של הקיץ", האתר Refinery29 טען כי חדיד "שברה כל כלל איפור קיץ אפשרי" ובדיילי מייל זעקה כותרת "למה לך ללבוש שפתון אפור?". מנגד, במגזין גלאמור טענו שמדובר במראה "סוג של קולי" ובעיתון ההפינגטון פוסט נכתב כי "לא מדובר בביג דיל". 

בכל האתרים אשר פירסמו אודות לוק האיפור המסעיר יוחסה גם תשומת לב לאאוטפיט של הסופרמודל, שהתאים בשלמות לשפתון האפור. הלוק הכולל של חדיד שידר וויב שכולו ניינטיז, מה שלגמרי הופך את השפתון האפור לאחד ממגמות טרנד שנות התשעים ששולט כבר כמה עונות במלתחה של כולם.

 

A post shared by Hadid News (@hadidnews) on

מה דעתכם על השפתון האפור? יצליח לתפוס או עדיף שיפרוש? ספרו לנו בתגובות!

 

 

 

 

 

 

 
תגובות