כפרה על הגבות: עשר כוכבות שאנחנו מקנאים בגבות שלהן. צילום מסך מאינסטגרם

כפרה על הגבות: עשר כוכבות שאנחנו מקנאים בגבות שלהן

מקארה דלווין ועד טיילור היל, לא חסרות כוכבות שמדגימות את טרנד הגבות העבות בצורה הטובה ביותר. הנה כמה מהסטאריות שלגמרי עושות לנו חשק לגבות עבות ואופנתיות

בשנים האחרונות ראינו המון נשים עם גבות יפות, וגבות עבות הן טרנד ענק בימים אלו. אם את בעלת זוג גבות כאלה, אל תפחדי להראות אותן. אם את לא, רק תתני להן לגדול ותמצאי את הקוסמטיקאית שתיתן לך את הצורה הנכונה. אז בואו ניקח רגע, וניהנה מהגבות ההוליוודיות היפות ביותר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טיילור היל

אחת הדוגמניות הכי חמות כרגע בתעשייה, שעברה לא מעט כדי להגיע לתואר הזה, הבינה שאין צורך בגבות דקות ומוכיחה לנו שהיא לגמרי מלכת הגבות כבר לא מעט זמן.

© אינסטגרם

קארה דלווין

דוגמנית העל והשחקנית הבריטית שמובילה את טרנד הגבות העבות עדיין שולטת בשטח. לאחרונה הודתה שהיא לא מקדישה להן זמן רב, והסוד לגבות המושלמות שלה הוא פשוט מאוד גנים טובים. 

© צילום מסך מאינסטגרם

דמי לובאטו

לובאטו היא עוד אחת מאותן אלילות ילדים ונוער שפשוט שכבשה את עולם הבידור בשנים האחרונות. היא מושלמת גם מבחוץ וגם מבפנים, ומה שבהחלט אי אפשר להתעלם ממנו זה הגבות המדויקות שלה, שהיא נוהגת לסדר אותן באמצעות עיפרון באופן מושלם. 

© צילום מסך מאינסטגרם

קאיה גרבר

הדוגמנית בת ה-16 ממשיכה לדהור בקריירת הדוגמנות עם שער המכריז עליה כילדה הכי יפה שיש. המראה הנגיש והמתוק שלה בלתי אפשרי לחיקוי. ואם מדברים על הדבר הכי חשוב שירשה מאימה דוגמנית העבר סינדי קורפורד, זה בהחלט את הגבות העבות והמושלמות שלה.

© צילום מסך מאינסטגרם

לילי קולינס

קולניס היא ללא ספק הבחורה הכי חמה בהוליווד. היא מדגמנת, משחקת ויש לה מלא סטייל. עם גבות עבות ונמוכות שקרובות לעין, היא מיישמת את הטרנד החביב עלינו בצורה הכי טובה שיש.  

© צילום מסך מאינסטגרם

דואה ליפה

היא זמרת אנגלייה, פזמונאית ודוגמנית שהצליחה לסקרן אותנו וגרמה לנו לתהות מה יש בה שגרם לכולם להתאהב בה. הכוכבת חשפה את ההדרך היוצאת דופן שלה לעיצוב הגבות, הכוללת מסקרה ישנה ומברשת שיניים. כך היא יוצרת את מראה הגבות מושלם.

© צילום מסך מאינסטגרם

סלינה גומז

למקרה ועדיין לא הכרתם (למרות שאין מצב שתצליחו להתחמק ממנה), גומז היא זמרת, שחקנית, מפיקה, דוגמנית ומעצבת אופנה. נסיכת הפופ משתמשת בעיפרון לגבות לצורך הגדרת גבולות ועושה את זה באופן עדין ומדויק. 

© צילום מסך מאינסטגרם

לילי אלדריג'

הסופרמודל מתפקדת הפעם על תקן נערת הרוק האדג'ית. לקח זמן עד שהתגלית הפכה לדוגמנית, אבל בגיל 17 אלדרידג' כבר כיכבה על השער של ווג ספרד. הדוגמנית טוענת שלוק הגבות המושלם האמיתי הוא פשוט לקבל את הגבות שלך כמו שהן. ובמקרה שלה, אנחנו לגמרי מסכימים איתה. 

© צילום מסך מאינסטגרם

שרה סמפיו

המלאכית המהממת של ויקטוריה'ס סיקרט מתרגלת את הטרנד כבר זמן מה. היא מצליחה לעשות זאת בצורה העדינה שהכי מתאימה לה, הכי רגוע והכי מושלם.

© צילום מסך מאינסטגרם

אמילי רטאייקאוסקי

יש המון דיבורים לאחרונה סביב הגבות של השחקנית ודוגמנית העל, והיא לגמרי לא מסתירה את הדרך שבה היא מעצבת אותן. אחת הדרכים בהן טאייקאוסקי מסדרת את גבותיה היא בעזרת הג'ל לגבות המפורסם שלה. היא עושה את זה באופן מאוד טבעי ונקי, ואנחנו לגמרי עפים על זה.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות