מעורר השראה: המסר של הנערה שלא מתביישת באקנה שלה . צילום מסך מאינסטגרם

מעורר השראה: המסר של הנערה שלא מתביישת באקנה שלה

הכירו את היילי וויט, נערה בת 17 שסובלת מאקנה חמור, אך היא לא מתביישת בו ושולחת למאה אלף עוקביה מסר מעצים במיוחד

למרות שאקנה היא תופעה נפוצה שיש לכל מתבגר, עדין מדובר במצב שלעיתים קשה עימו. בדיוק בגלל זה היילי וויט בת ה-17 החליטה לא להיכנע לחצ'קונים וכי אין שום דבר רע באקנה, והיא מתחזקת עמוד אינסטגרם עתיר עוקבים בו מראה בחופשיות שאין לה כל סיבה להסתיר את פניה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כאמור, וויט החליטה להשתמש במדיה החברתית על מנת לשלוח מסר מעצים לכל הסובלים מאקנה, ומלבד פרסום סלפיז נטולי פילטרים לעיתים קרובות היא גם מצרפת לתמונותיה תיאורים שמטרתם להוות השראה לכל האנשים שסובלים מאקנה או מצלקות. לאחרונה מצב האקנה שלה השתפר והיילי שיתפה עם עוקביה כי ישנו שיפור במצב הפצעונים של פניה, אך לא שכחה לצרף מסר מעורר השראה.

 

Excuse my cheesy twitter caption!! Acne is never something to be ashamed of but it’s not something I want to deal with forever, and tbh so far I’m really proud of how far my skin has come. Cystic acne is painful, physically, and even though I still get breakouts, most of the spots I have left are just scars. I’m okay with that. Honestly as soon as I cut foundation out of my makeup routine and stopped giving a damn what people thought of my appearance and once I started caring more about my overall happiness and wellbeing, it started to improve drastically. I’ll be sharing my skincare routine tomorrow, but I’ll be focusing on hormonal info and stuff like that as well ❤️ I love you all very much, and I’m proud of those of you who have followed in my footsteps and embraced ya face! Whether you have acne or not, ur damn fine ok and you deserve love!!! Both can be beautiful.

A post shared by Hailey Wait 🌙 (@pigss) on

"אקנה היא לא משהו להתבייש בו, אבל זה לא משהו שאני רוצה להתמודד איתו עם לנצח" כתבה וויט והמשיכה: "בכנות, אני באמת גאה בשיפור של העור שלי.  אקנה פיברוזיס כואב, פיזית, ואפילו שיש לי עדין אקנה, רוב הנקודות שנותרו לי הן רק צלקות. אני בסדר עם זה. בכנות, ברגע שעצרתי את שגרת האיפור והפסקתי לשים על מה שאנשים חושבים על המראה שלי וכשהתחלתי לדאוג יותר לאושר הכללי ולרווחה שלי, זה התחיל להשתפר בצורה דרסטית". היילי חתמה את הפוסט שכתבה: "לא משנה אם יש לכם אקנה או לא, אתם לגמרי בסדר ומגיעה לכם אהבה! שני המצבים יכולים להיות יפים". 

תגיות
תגובות