איזה יופי: השפתונים של אלין כהן ומסקרה דו צדדית . צילום: יח"צ חו"ל

איזה יופי: השפתונים של אלין כהן ומסקרה דו צדדית

לוריאל פריז משיקה מסקרה חדשה ודו צדדית למראה ריסים מלא, נפוח ועשיר, אלין כהן ממשיכה לכבוש את הלב שלנו עם השפתונים המעולים שלה ול-gigi יש מסיכת פנים חדשה

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מסקרת X-Fiber של לוריאל

לוריאל פריז משיקים מסקרה חדשה, דו צדדית ומבטיחים מראה ריסים עשיר ומלא בנפח. האמת, שבהתחלה היינו קצת סקפטיים וגם המראה המעט חייזרי של המסקרה לא תרם לחששות שלנו, אבל בהחלט מדובר באחת המסקרות היותר טובות שיצא לנו להשתמש בהן - החל משלב המריאה, התוצאה הטובה והעמידות. למסקרה עצמה יש שני צדדים - צד אחד זה פריימר שחור שמהווה בסיס למסקרה, הוא מעניק את המראה הנפוח והמלא לריזים. הצד השני הוא המסקרה עצמה, בפיגמנט שחור, שעוטפת כל ריס וריס. השילוב של שני החומרים יוצר מראה מלא של הריסים, עשיר ועמיד שנשאר שעות. (מחיר מומלץ לצרכן: 75₪)

דו צדדית
דו צדדית © יח"צ חו"ל

השפתונים של אלין כהן

המותג של אושיית האופנה הצעירה זוכה למעמד של כבוד ונכנס לחנות של ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי. עד כה, קולקציית השפתונים של אלין נמכרה באתר שלה בלבד ובחנויות פופ אפ, אך עם הכניסה לחנות, החלה לעבוד על קולקציית שפתונים נוספת, הפעם בגימור גלוס ולא מאט, שנמכרת בלעדית בחנות. סך הכל, תחת המתוג של אלין יש 15 שפתונים - מתוכם 10 שפתונים בגימור מאט ובמרקם נוזלי ועוד חמישה גלוסים. גווני השפתונים מגוונים - החל מניוד טבעי, וורוד וכתום ועד אדום בוהק. השפתונים, גם המאט וגם הגלוס, במרקם נוזלי, קלים למריחה ועמידים מאוד - הם לא יורדים מהשפתיים לחלוטין כששותים או אוכלים והמרקם שלהם נעים מאוד. (מחיר: שפתון בודד - 21 דולר, מארז של שלישיית שפתונים - 57 דולר). 

© יחסי ציבור

מסכת הטיהור החדשה לפנים של GIGI 

לחברת הטיפוח ג'יג'י, יש מסכת פנים חדשה לטיהור וניקוי העור מסדרת NUTRI PEPTIDE. המסכה עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון וטיהור העור. היא מנקה ומרגיעה את העור ועוזרת בסגירת נקבוביות פתוחות (כך כל הלכלוך שבאוויר לא חודר לעור הפנים). המסכה החדשה מעודדת עילות תקינה של העור ליצירת מראה בריא, רענן וחלק. (מחיר: 159.90₪ ל-50 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות ומכוני יופי ברחבי הארץ).

מטהרת ומנקה
מטהרת ומנקה © מוטי פישביין

 

תגובות