מהטוב ביותר: שישה חוקי ביוטי מהמאפר של קים קרדשיאן. צילום מסך מאינסטגרם @makeupbymario

מהטוב ביותר: שישה חוקי ביוטי מהמאפר של קים קרדשיאן

כל חובבי ז'אנר הביוטי יודעים שזה תמיד טוב לשמוע כמה עצות מהמומחים בתחום, אז אספנו לכם כמה טיפים לביוטי מושלם על פי מריו דדיבאנוביץ, המאפר הידוע שאמון על פניה של כוכבת הריאליטי

עם צבא של למעלה מארבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, מריו דדיבאנוביץ הוא אחד ממאפרי המפורסמים המצליחים של הדור, עם מעל לעשר שנים בן הוא צמוד לקים קרדשיאן ואחראי ליצירת לוק האיפור הגלאמי של הכוכבת אשר נמצא בכל מקום ברשתות החברתיות. דדיבאנוביץ התחיל בשנת 2000 כעובד ברשת האיפור "ספורה" ולאט לאט התחכך עם מאפרי מפורסמים בקמפיינים והפקות, עד שלבסוף החליט לעבוד כמאפר עצמאי. כיום, אנשים עומדים בתורים ארוכים לסדנאות האיפור שהוא מעביר ברחבי העולם, הוא משמש כשופט בתחרות הריאליטי "Glam Masters" ובנוסף לקרדשיאן, עובדות עימו כוכבות רבות דוגמת קייט בוסוורת', דמי לובאטו וסוקי ווטרהאוס. המאפר שיתף עם מגזין אל הבריטי כמה מהטיפים למראה ביוטי:

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שימו קונסילר לפני מייק-אפ

"אני אוהב להשתמש במייקאפ כדי להתאים את גוון העור בזמן שאני משתמש בקונסילר מתחת לעיניים כדי להסתיר את הפגמים," מספר המאפר. לאחר שהקונסילר טושטש, משתמש דדיבאנוביץ במייקאפ נוזלי: "אני אוהב להתחיל עם כמות קטנה ולבנות את הלוק לאט מפני שלשים כמות גדולה מדי בפעם אחת עשויה ליצור מראה עוגתי." המאפר אף ממליץ להשתמש בביוטי בלנדר, העוזר להחליק את המייקאפ ולתת לעור מראה מושלם.

התנסו בטרנדים השולטים ברשתות החברתיות

אינסטגרם וסנאפצ'ט הם המקום המושלם לשתף את מראות הביוטי שלנו עם החברים ומדי פעם צצים טרנדים המשתלטים לגמרי על הפיד. דוגמא אקטואלית היא הטרנדים בתחום עיצוב הגבות: הגבה הגלית, גבת הנוצה או גבת הצמה - כולם היו טרנדים מרכזיים בשנת 2017. דדיבאנוביץ מספר שהוא מאוד תומך ברעיון: "אני אוהב לנסות את כל הטרנדים, גם את הביזאריים! זה כל-כך כיף לי לראות מה אנשים מסוגים ליצור".

כדי להשיג גבות מודגשות - טשטשו שוב ושוב

המאפר מספר כי הגבות משפיעות רבות על הפנים, ועל אף שהוא אוהב ליצור גבות חזקות ועבות, חשוב גם להשאיר אותן מעט עדינות. הוא מתחיל בסירוק הגבות למעלה על-ידי שימוש במסרק גבות אשר חושף את המקומות שצריך למלא. לאחר מכן הוא ממלא את הגבה במשיכות עיפרון קטנות. טיפ נוסף שמשתף המאפר הוא להשתמש במברשת הגבות כדי לטשטש את הפיגמנט אל תוך הגבה, פעולה אשר גורמת לה להיראות עדינה ונוצתית.

השתמשו בקונסילר כבסיס לצללית

זה חשוב להכין את העפעפיים לצללית, דרך טובה לעשות זאת היא על ידי שימוש בקונסילר כפריימר לצללית. "קונסילרים הם הבסיס המושלם למניעת נפילה או קימוט של הצללית" מספר המאפר.

הפכו את טרנדי הביוטי לשלכם

אל תהססו לנסות דברים חדשים ולקחת את הטרנדים החמים למקומות חדשים: "בשנת 2018 נראה לא מעט היילייטרים מטאלים ומוזהבים, יחד עם שפתיים מטאליות," אומר דדיבאנוביץ ומוסיף: "אך אני חושב שזה תמיד חשוב לקחת את הטרנדים האלה לפרשנות האישית שלנו. לדוגמא, במקום להשתמש בליפסטיק מטאלי, נסו למרוח שכבה של גלוס מטאלי מעל לגוון הליפסטיק האוהב עליכם."

השראה לאיפור יכולה לבוא מכל מקום

המאפר מאמין כי אין מקום שלא תוכלו לדלות ממנו השראה: "אני לדוגמא מקבל את ההשראה שלי לביוטי בעיקר מחוץ לעולם הביוטי - עיצוב פנים, ארכיטקטורה, טבע ובדים. כל הדברים האלה גורמים ליצירתיות שלי לגאות."

 

 

 

 
תגובות