נשף 2018: התסרוקות שיהפכו את הלוק שלכן למושלם. צילום מסך מאינסטגרם

נשף 2018: התסרוקות שיהפכו את הלוק שלכן למושלם

התסרוקת היא בהחלט מרכיב חשוב בלוק לנשף. אם תדפדפו בתמונות של הנשפים מפעם, תוכלו להבחין בתסרוקות מורכבות ומסובכות. אך בגרסת 2018, הנשף הוא לגמרי בסימן הפשוט והיפה

2018 הייתה שנה מלאת חידושים באופנת השיער. מה שבלט במיוחד הוא הגלאם שבתסרוקות הפשוטות, כמה שפחות אלמנטים ויותר מראה טבעי הוא מראה השיער המושלם לאירוע חגיגי. לכבוד המסיבה השמיניסטית והנוצצת, ריכזנו לכן את שלל התסרוקות הטרנדיות ששווה לאמץ ללילה המרגש.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

צמות

הצמות הן חלק בלתי נפרד מאופנת השיער בשנים האחרונות. הן מתאימות לכל סוגי האירועים והן מקנות מראה נסיכותי במיוחד. דרך מעולה לאמץ אותן לנשף הסיום זה באמצעות חצי קוקו משתי צמות עבות ומעט בבייביליס מוברש ליצירת מראה טבעי.

 קוקו מרושל

עונת הנשפים היא עונה קיצית במיוחד בישראל אשר סוחפת עמה מלא חום ולחות שמעט מאוד מסוגי השיער יכולים לשאת בהם. תסרוקת טרנדית שיכולה לסייע למצב היא הקוקו המרושל. מעבר לנוחות שבה, תסרוקת זאת יוצרת מראה נקי וזוהר.

 מוברש וטבעי

עם שמלה נוצצת ואיפור ערב לגמרי יש צורך במראה שיער טבעי שימנע מהלוק להראות מוגזם. התשובה לכך היא בהחלט תסרוקת המפתח של 2018- פן בשילוב בייבייליס מוברש ועדין. כך תוכלו להראות יפות ולא מתאמצות.

 

פזור ומודבק

אחת התסרוקות המוצלחות ביותר על השטיחים בעולם ובאירועים נחשקים בארצנו הקטנטונת היא תסרוקת השיער הפזור והמודבק. תסרוקת זאת מלאת נוכחות ולכן היא מקנה מסגרת מיוחדת לפנים ויוצרת מראה אלגנטי.

ייחודית

הנשף הוא באמת הזמן שלכן להיות ייחודיות ומעניינות. זאת מפני שכולן יפות, כולן מאופרות, אבל לא כולן מעזות. מעזות לקחת את התסרוקת הכי לא קונבנציונאלית ולהפוך להיות הכי טרנדיות ומדוברות. תסרוקת הצמות מהניינטיז, קצת מחודשת לשנות האלפיים לגמרי הדרך ללוק אופנתי ומוצלח.

 

 

 

 
תגיות
תגובות