בגיל 5: הבת של קים וקניה עשתה החלקת שיער ועוררה סערה . צילום: GettyImages

בגיל 5: הבת של קים וקניה עשתה החלקת שיער ועוררה סערה

מוגזם או לגיטימי? נורת' ווסט, בתם הקטנה של קים קרדשיאן וקניה ווסט תועדה במהלך סוף השבוע בעדשות הפפארצי לאחר שהחליקה את שיערה הטבעי המתולתל והצליחה לגרום לסערה בקרב הגולשים

נורת' ווסט חגגה בסוף השבוע יום הולדת חמש יחד וכבר הספיקה להפוך לפאשניסטה ואייקון תרבותי, כי ככה זה שאת הבת של קים קרדשיאן וקניה ווסט גדלה בעין הציבור מגיל אפס. את יום הולדתה חגגה נורת' בסדרת לוקים שיקית, אך מה שגנב תשומת הלב בלוק היה שיערה של הזאטוטית, שהיה נראה חלק תמיד. כמתבקש, החלקת השיער לא עברה בשקט בקרב הגולשים ברשת ועררה סערה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי: 

בעבר למדה קרדשיאן במסגרת תכנית הראליטי שלה כיצד לעשות תסרוקת לשיער מתולתל כדי שתוכל ליישם אותם על בתה והיא אף סיפרה בראיון למגזין "nterview" כי נורת': "אובססיבית לשיער המתולתל שלה ואם היא מוצאת מישהי עם אותו השיער כמו שלה היא רצה אליה ואומרת: "יש לך שיער מתולתל כמוני?" ומתחילה לדבר על זה", לכן המראה של ווסט הקטנה עם שיער חלק הצליח להפתיע את הגולשים ברשת ולעורר תהיות.

בין התגובות שנכתבו ברשת אודות שיערה החלק של נורת' היו: "עזבו את השיער הטבעי שלה במנוחה" ו"אני שונאת את קים על כך שהחליקה את השיער של נורת' כל כך מוקדם". גולשת אחת כתבה כי:"אני שונאת איך שהקרדשיאנס ממשיכות להחליק את השיער של התינוקת המסכנה הזו. יהיו לה נזקי חום עוד לפני גיל 10".

לצד התגובות החריפות, היו גולשים שהציעו כי דווקא ווסט, שבגילה הפעוט היא כבר בעלת סטייל מפותח, ביקשה להחליק את שיערה לרגל יום ההולדת שלה. בנוסף, היו גולשים שטענו כי אין לבקר את סגנון ההורות של קים וקניה וציינו כי נורת' היא אינה הילדה היחידה שהחליקה את שיערה בגיל צעיר.

 

 ומה דעתכם על החלקת השיער של נורת'? הביקורת מוגזמת או לגיטמית? ספרו לנו בתגובות!

תגובות