איזה יופי: מכינים אתכם לנשף הסיום. צילום: סטודיו מאשין

איזה יופי: מכינים אתכם לנשף הסיום

מתנות לסוף השנה, שיער בריא וחזק, עור פנים קורן, וריח טוב שילווה אתכם לכל הערב. איזה יופי - ספיישל סוף שנה

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

כאות תודה

רשת SABON משיקה: קולקציית מתנות סוף שנה. שנת הלימודים בגנים ובבתי הספר לקראת סיום, עונת האירועים בפתח וזה הזמן המדויק להכיר את קולקציית המתנות של רשת  SABON. קולקציית המתנות מציעה מגוון מארזים לגננות, מורות, כלות, חברות לפני גיוס לאות הערכה, פינוק ותודה. לאחר שניסינו - המארזים החדשים של סבון הם פתרון פשוט ומקסים למתנת תודה. מדובר בערכה גדושה במוצרים בעלי ריחות נעימים ועיצובים מתוקים. המארזים בגדלים שונים ובהתאמה אישית. ציון: 8/10. 

מחיר: 35-139₪

המתנה המושלמת
המתנה המושלמת © צילום: דן לב

הערכה המושלמת

לקראת חגיגות סיום שנת הלימודים וערבי הפרום (הנשף) רשת האיפור והטיפוח SACARA מכינה אותך היטב לערב הנוצץ של השנה, בערכת טיפוח מיוחדת במהדורה מוגבלת שכל ייעודה הוא טיפוח מקדים לאירוע המדובר. ערכת הטיפוח ארוזה בנרתיק איפור בגוון כסף, כדי להתחיל את האווירה הנוצצת מספר ימים לפני האירוע, ומכילה 3 מוצרים הכרחיים: מסכת זהב מתקלפת, ברונזר שימר תחליבי לגוף ולפנים ופילינג שפתיים. לאחר שניסינו - המוצרים של סאקרה מעניקים מקסימום תוצאה במינימום מחיר. גם במקרה הנ"ל, מדובר בשלושה מוצרים זולים, שאולי לא יהוו את היוקרתיות שמגיעה עם מוצרים אחרים, אך יעשו את העבודה ולא יעלו ביוקר. מבין כל המוצרים שבערכה, האהוב עלינו הוא מסכת הזהב המתקפלת, שמעבר לצבע הממכר שיש לה, היא מעניקה לעור גלואו ומשאירה אותו מבריק וקורן. המוצר שהכי פחות התחברנו אליו הוא הברונזר שימר תחליבי שהשאיר פיגמנטי חזק מידי ולא השתלב נכון עם העור. ציון כולל: 8/10. 

מחיר: 69₪

קומפקטי וחמוד
קומפקטי וחמוד © צילום: קית' גלסמן

ואיך מטפלים בשיער?

בדיוק כמו הגוף, גם השיער שלנו זקוק למרכיבים תזונתיים חיוניים כדי להיות חזק, בריא ומוגן מפני גורמים סביבתיים כמו למשל נזק הדחק המחמצן (oxidative stress) שגורמים המים במקלחת, נזקי השמש, נזקי העיצוב ואפילו הנזקים של אימונים סדירים. הלחץ היומיומי מוביל לאובדן מרכיבים תזונתיים ולשיער דק יותר. זו הסיבה שנשים זקוקות למוצרי שיער אשר לא רק מניחים חומרים מזינים על פני השערה אלה מזינים את השיער מבפנים ומעניקים לו חוזק מליבת השיער. סדרת Hair Superfood החדשה מבית פנטן מספקת את תמהיל המרכיבים התזונתיים Pro-V המכיל את הריכוז הגבוה ביותר של פרו-ויטמין 5B, ליפידים ונוגדי חמצון. עם פורמולה המספקת מרכיבים תזונתיים כגון אלה המצויים במזונות על, במטרה להזין ולחזק את השיער בדיוק כפי שמחזקים את הגוף. לאחר שניסינו - הריח של הפורמולה החדשה נהדר וגם החפיפה והטיפול בשיער היו נהדרים ונוחים. אך לא הרגשנו שינוי ניכר או יוצא דופן לאחר השימוש במוצרים החדשים, שכן השיער לא היה חזק מתמיד בסוף החפיפה, או אפילו לאחר כמה חפיפות. לסיכום - מוצרים מהנים, אך לא מחדשים במיוחד. ציון: 7/10. 

מחיר: 24.90-27.90₪

ריח נעים
ריח נעים © צילום: דן דן

 

ועכשיו גם לגברים

ליגת האלופות (UEFA) הוא האירוע הספורטיבי השנתי הנצפה ביותר בעולם. ניחוח הניצחון, VICTORY EDITION, היא המהדורה החמישית של מוצרי ליגת האלופות מבית אדידס. הניחוח הארומטי של מהדורת הניצחון (VICTORY) הורכב על ידי צמד השחקנים המפורסם המפורסם מברזיל וצרפת: הרנן פיגולי וקארין בואין. הצמד בחר את חומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת ליצור ניחוח בהשראת ניצחון סנסציוני. הניחוח נפתח בתערובת ממריצה של ריחות הדרים עם רמז ארומטי של הל, אלו מתמזגים עם  לבנדר קלאסי פצ'ולי לניחוח עז וגברי. שילוב זה מייצר ניחוח דינמי, אלגנטי ועכשווי. עוד במהדורת הניצחון: דאורדורנט ספריי גוף, וג'ל רחצה-שמפו. לאחר שניסינו - הריח של הבושם מתקתק ומשחק על הגבול בין בושם לילדים לבושם של גברים. הוא נעים ונשאר על הגוף לאורך זמן. ג'ל הרחצה יעיל ובעל ריח נהדר. הדאורדורנט לא פורץ דרך אך עושה את העובדה כראוי ומשאיר אותנו ללא ריח לא נעים. ציון: 8/10. 

מחיר: 49.90₪

 

 

ריח מתקתק
ריח מתקתק © צילום: יחצ קוטי

 

נחת לאור הפנים

המותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי BIODERMAמשיק שני מוצרים חדשים מסדרת Hydrabio לעור יבש מאד ורגיש - סרום המעניק לחות אינטנסיבית לעור הפנים סרום היפואלרגני, להענקת מראה עור חיוני ובריא המעניק לחות אינטנסיבית לעור הפנים. מיועד לעור רגיש יבש-יבש. מאד וקרם לחות לעור הפנים לשיפור ואחידות מראה העור. מעניק מראה אחיד, מבהיר ובעל מקדם הגנה SPF30. לאחר שניסינו - הסרום החדש מעניק לחות נדירה ומשאיר את העור חלק, מבריק, וקורן, והעבודה שהוא מחזיק במקדם הגנה לא מזיקה בכלל. קרם הלחות אכן מתאים לעור יבש עד יבש מאוד, הוא מעניק רטיבות מדויקת ומשאיר את הפנים יפים ומוגנים. ציון כולל: 9/10

מחיר: 34-129₪

 

בחירות המערכת
בחירות המערכת © צילום: יח"צ
תגובות