קיילי ג'נר מאחורייך: אלין כהן כובשת עוד פסגה . צילום מסך מאינסטגרם

קיילי ג'נר מאחורייך: אלין כהן כובשת עוד פסגה

כוכבת הרשת ואשת העסקים הצעירה הושוותה כבר מתחילת דרכה לקיילי ג'נר. ובכן, זה לא מנע ממנה להפוך לאושיית ביוטי עם מותג איפור מצליח וכעת היא כובשת אבן דרך נוספת, ממש כמו קיילי

אלין כהן, שחגגה ממש בסוף השבוע יום הולדת 18, הספיקה להפוך בשנים האחרונות לאחד מהשמות הבולטים בעולם הביוטי הישראלי,עם מותג איפור משגשג שהפך לאהוב במיוחד על חובבות האיפור, זאת לצד תחזוק חשבון אינסטגרם מצליח במיוחד. כהן מתחילת הדרך הושוותה לכוכבת ההוליוודית קיילי ג'נר בזכות סימן ההיכר המשותף לשתיים, הלוא הוא השפתיים הגדולות והעובדה שגם ג'נר אוחזת במותג איפור משלה. בעבר ג'נר שברה את הרשת כאשר השיקה פילטר מיוחד באינסטגרם - ועכשיו תורה של כהן, קיילי הישראלית, להציג צעד דומה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אתמול כהן השיקה פילטר ייחודי שמבוסס על צבעי האודמים שהיא מוכרת במותג הביוטי שלה. הפילטר, שיצר עבורה האמן מקס בחמן, כולל כ-10 גוונים שונים של האודמים של כהן, וניתן לגשת אליו באמצעות הלינק בחשבון של האינסטגרם של אלין. מאז השקתו, השתמשו נעשו יותר מ-500,000 שימושים בפילטר של כהן. 

© צילום מסך מאינסטגרם

כזכור, בעבר קיילי השיקה פילטר עם האודמים שלה ואף היה ניתן למצוא אותו בעבר בין שלל הפילטרים המוצעים באינסטגרם. הצעד של כהן לא מזכיר את ג'נר, אלא מוכיח שבגיל 18 היא לגמרי הפכה לאימפריית ביוטי מקומית. יו גו גירל!

תגובות