עשו שינוי: המהפכים האופנתיים של הסלבס השנה. צילום מסך מאינסטגרם

עשו שינוי: המהפכים האופנתיים של הסלבס השנה

שנת 2019 הגיעה לסיומה ורגע לפני ש - 2020 נכנסת אלינו בסערה, זה בדיוק הזמן להיזכר בכל המהפכים האופנתיים שקרו השנה והפתיעו אותנו בכל פעם מחדש

כמו שכולנו כבר יודעים, השנה האחרונה הייתה עמוסה בהפתעות בלתי נגמרות וכמובן שגם בהפתעות בתחום האופנה. שניה לפני שהשנה מסתיימת, אספנו לכם את השינויים החיצוניים שהכוכבים שלנו עשו השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבלונד של מרגי

בחודש פברואר, כשהשנה רק התחילה, מרגי החליט לרגל יום הולדתו ה-19 לעשות שינוי קל בשיער וצבע אותו לבלונד. בהתחלה ניסה מרגי להסתיר את השיער הצהוב והמחומצן שהתחדש בו, אך בגמר העונה הקודמת של "הכוכב הבא לאירוויזיון", הופיע לראשונה עם הלוק החדש שלו. הבלונד לא שרד לאורך זמן, אך מזל שיש תמונות שיזכירו לנו את זה.

התסרוקות של נועה קירל

אם כבר דיברנו על מרגי, אי אפשר שלא להזכיר את בת הזוג שלו - נועה קירל. הזמרת הכי מצליחה כיום בישראל, לא מפסיקה להפתיע בכל פעם מחדש ולשנות אין ספור פעמים את הלוקים בשיער שלה. החל מקוקו אריאנה גרנדה, פאה בלונדינית, פאה ורודה, פאה תכלת, תלתלים, קירל פשוט לא מפסיקה לשנות ולהשתנות. תכלס, אנחנו אוהבים אותה בכל תסרוקת.

הפוני של אלין כהן

בסופו של דבר הסתבר שהכוכבת החליטה קצת להשתעשע עם 713 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, אך זה לא מנע מאיתנו להכניס את פוני הבובה של אלין כהן לרשימת המהפכים האופנתיים. אז נכון, זוהי רק פאה, אבל אנחנו לגמרי ממליצים לאלין לאמץ את הלוק!

הקעקוע של איתי לוי

בחודש שעבר החליט איתי לוי להוסיף לעצמו עוד קעקוע אל אלו שכבר הספיק לצבור. הפעם, הקעקוע היה קצת לא שגרתי, כי מה שבחר הזמר לקעקע על גופו היה לא אחר מאשר דיוקן של עצמו. לוי הגיע אל הסטודיו של אליאב אוזן ובחר לקעקע על הזרוע שלו את תמונת הנושא של השיר "קירות", כאשר לצד התמונה הוסיף גם את המילה Honestly (כנות). פייר, אהבנו!

הקעקוע המשותף של ביטי

אם כבר עסקנו בענייני הקעקועים, אי אפשר להתעלם מהקעקוע המשפחתי של בנות משפחת ביטי. הזמרת עדי ביטי (שבקרוב תחזור אל המסך בעונת ה-VIP של הישרדות) יחד עם אימה, דודתה וסבתה, קעקעו ארבעתן תלתן על הרגל, כאשר אצל כל אחת צבוע באדום עלה אחר של התלתן. עכשיו גם פרוגה רוצה להצטרף למשפחת ביטי!

התסרוקות של עדן פינס

את הרשימה שלנו סוגרת עדן פינס, שכמו נועה קירל, לא הפסיקה להפתיע השנה במגוון רחב של תסרוקות. אמנם השיער של פינס הוא גם ככה סימן ההיכר הייחודי שלה, אך זה לא עצר את הדוגמנית מלהתחדש בעוד ועוד תסרוקות מיוחדות. כרגע התלתלים של פינס הם עם גוונים בלונדיניים, אך לפני זה הם היו בצבע כחול ולפני זה בורוד. לפני התלתלים היו גם צמות בכל השיער ואפילו היה שיער חלק לתקופה קצרה שגרם לנו לתהות לאן נעלמו התלתלים. אנחנו מקווים שעדן לא תפסיק להפתיע גם ב2020!

 

 

תגובות