טרנד השבוע: הכישרון האופנתי שכדאי לרכוש בהסגר. צילום מסך מאינסטגרם bettykrag@

טרנד השבוע: הכישרון האופנתי שכדאי לרכוש בהסגר

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – חוץ מבגדים לפסח ופריטים במבצע ששווה לקנות גם בימים אלו, הפאשניסטות לא מחדשות את המלתחות שלהן וכך גם אנחנו. לכן, בחרנו במיוחד בשבילכן את הטרנד שישמש אתכן עוד בהמשך ולא תצטרכו להשקיע בו בכלל. חוץ מקצת סבלנות וזמן

אם כבר מאסתן בכל פעילות אפשרית להעברת הזמן וכבר סיימתן את כל עבודות בית הספר שהוטלו עליכן, מצאנו את העיסוק המושלם עבורכן - קליעת צמות. אמנם צמות הן לא ממש טרנד ולא עוזבות אותנו כבר מאות שנים, אך בימים אלו אנחנו אלו שיכולים לקבוע את הטרנדים של עצמינו, עם קצת השראה עדכנית מהכוכבות האופנתיות ושני סרטוני הסבר קצרים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קיארה פראני נמצאת באיטליה בהסגר כבר זמן רב, אך היא לא נותנת לזה להפריע לה להעלות תמונות מזמנים אחרים. היא בוחרת בתמונות מרעננות שהסטייל בהן ממשיך להיות רלוונטי ועל ידי כך היא מזכה את עוקביה בקצת אופטימיות ושינוי אווירה בין כל הפיג'מות בפיד. הצמה שפראני התהדרה בה נקראת "צמה סינית" ומאפשרת יצירתיות בבחירת הגודל, המיקום, הכמות וכו'.

הדוגמנית עלמה אודיה קאן התחפשה עם תחפושת ממותג התחפושות בבעלותה ועשתה שתי "צמות דג" כחלק מהאאוטפיט. אך הצמות האלה, שנקראות גם "צמות חיטה", יכולות להתאים בכל ימות השנה ולא רק בפורים. כמו את הצמות הסיניות, כל מה שצריך כדי לעשות אותן אלו קצת סבלנות וזמן פנוי. 

גייסנו לשורותינו את ערוצי היוטיוב של תם-בר אמר ואשלי וקסמן בקשי, בהם הן מסבירות בשני סרטונים קצרים ומפורטים איך לעשות את הצמות הנזכרות. קצת אימון ואתן יוצאות מההסגר עם כישרון חדש ולגמרי שימושי.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות