קנדל ג'נר מאחורייך: היילי ביבר סובלת ממחלת עור. צילום מסך מאינסטגרם haileybieber@

קנדל ג'נר מאחורייך: היילי ביבר סובלת ממחלת עור

לאחר שהיילי ביבר שיתפה בלייב את כל סודות טיפוח העור שלה (ביניהם הטיפ השימושי שאנו מביאים כאן בפניכם) עם 26 מיליון עוקביה המסתגרים, היא חושפת בפני מגזין האופנה גלמור בריטניה שהיא סובלת מדלקת עור פריאורלית

אחרי חברתה הטובה והדוגמנית המצליחה לא פחות, הלוא היא קנדל ג'נר שסיפרה לא פעם על האתגרים והקשיים שמציבה בפניה מחלת העור "אקנה מבוגרים" ממנה היא סובלת, גם היילי ביבר החליטה להשיל מעליה קצת אבק כוכבים. אבל אם תשאלו אותנו, זה לגמרי מוסיף לה כזה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

היילי ביבר ידועה בעובדה שהיא אינה מסתירה את הקשיים שבלהיות סלב בינלאומי בסדר גודל שלה. בעבר היא כבר חסמה את חשבון האינסטגרם שלה בעקבות התגובות המרושעות ולאחר שחזרה אליו, חסמה את האפשרות להגיב על הפוסטים אותם היא מעלה. כעת, היא חושפת פיסה נוספת מאתגרי חייה כשהפעם מדובר במחלת עור הנקראת "דרמטיטיס פריאורלית".

דלקת זו מתבטאת כפריחה אדומה באזור הפה, הסנטר, האף והעיניים ולפעמים מתאפיינת גם בגירוד ובתסמינים נוספים. הדלקת יכולה להתפרץ אצל כל אדם בכל גיל אך נפוצה יותר בקרב נשים בטווח הגילים 16-45. כידוע, היילי בולדווין ביבר בת ה-23 אכן נמצאת בטווח זה. מחלת העור יכולה להיעלם לתקופות אך בהעדר טיפול מתאים, היא עלולה לשוב ולהימשך כמספר שבועות ואף חודשים.

"יש לי דרמטיטיס פריאורלית, כך שמוצרים מסוימים מגרים את העור שלי וגורמים לי לפריחה מגרדת נוראה סביב הפה והעיניים שלי," אמרה היילי למגזין. "אני תמיד מנסה להימנע מבושם במוצרים, שכן זה מכביד על העור. עם זאת, אני לא תמיד יודעת מה אני שמה על העור שלי כשאני עובדת עם המון מאפרים שונים" הוסיפה.

כפי שהודתה הדוגמנית בלייב שעשתה עם דוקטור ברברה שטורם, שגרת טיפוח העור הבסיסית שלה היא לנקות, למרוח סרום ולספוג לחות. לפעמים היא גם עושה מסכת פנים אם יש לה זמן בערב ובנוסף, היא בשום מצב לא נרדמת עם איפור.אחד הטיפים הטובים ביותר לעור הפנים שלה, שלמדה מד"ר שטורם, הוא למרוח מוצרים כשהעור לח יחסית על מנת "שהוא ישתה כמה שיותר חומרים מזינים מקרם הלחות". כמו כן, ביבר סיפרה כי העור שלה מרגיש הרבה יותר טוב בקנדה, שם יש אוויר נקי, מאשר כשהיא בניו יורק או בלוס אנג'לס.

 

 

 

 

תגובות