חובה להכיר: הכיסויים שמככבים ברשתות החברתיות. צילום מסך מאינסטגרם addisoneasterling@

חובה להכיר: הכיסויים שמככבים ברשתות החברתיות

דואה ליפה ובילי אייליש כבר מכורות: אלו הן האחיות שאחראיות על כיסויי הסמארטפונים של מיטב הכוכבים הגדולים - דבון לי וסידני קרלסון מצאו את הטרנד המושלם לתמונות הביתיות

בזמן שבכל מדינות העולם האזרחים נשארים בבית בעקבות משבר הקורונה,סלפי המראה הפך לתמונת ה#OOTD- החדשה. בימים אלו, בהם אנחנו מצטלמים בפיג׳מות, הפריטים העונתיים הרגילים שלנו נשארים בארון, כדוגמת משקפי השמש, תיקי החוף והכובעים ואילו הכיסוי לפלאפון הפך לאביזר הנבחר. האחיות קרלסון, שהן בעצמן פאשניסטות, הביאו לעולם את הטרנד החדש בעזרת עסק כיסויי הסמארטפונים שלהן - "וויילדפלאוור" ("פרח בר"), שהוקם בזכות לא אחרת ממיילי סיירוס.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אז איך הכל התחיל? בשנת 2012 צמד האחיות סידני ודבון פגשו את הכוכבת במסעדה וכיון שדבון הייתה בעברה מעריצה גדולה של סיירוס, הן כמובן ביקשו לעשות איתה סלפי. מיילי שמה לב לקייס שלהן, התאהבה בו ומיד שאלה אותן מאיפה הוא. הן הסבירו שאמן יצרה אותו והכוכבת רצתה לפגוש את האם. הן חזרו לשולחן יחד עם סיירוס שטפחה על הכתף של האם ואמרה שהן צריכות לפתוח עסק. מיילי תייגה אותן בטוויטר ומשם הגיע הביקוש הרב. לאבא שלהן היה ניסיון בעיצוב גרפי ושיווק והוא כמובן נרתם לעזרתן ובמהלך כל הלילה עבד בהקמת האתר. עוד לא הייתה להן חברה ומלאי והביקוש כבר היה בלתי פוסק. מאז, האחיות פתחו אינסטגרם למותג שלהן והחלו לייצר דגמים מגוונים, כשהכל בעזרת ההורים שלהן.

כיום סידני ודבון מצליחות יותר מתמיד ובין הלקוחות שלהן תוכלו למצוא כוכבות על כמו דואה ליפה, בילי אייליש, כוכבת הטיק טוק אדיסון ריי, בלה חדיד והרשימה עוד ארוכה.העיצובים שלהן עדכניים בדיוק כמו שאר הטרנדים המדוברים בעולם והן לא מפסיקות להתפתח ולחדש. כיסויי המותג שלהן השתלטו על האינסטגרם ועכשיו הם גם נחתו בסצנת הטיק טוק. במגוון סרטונים באפליקציה תוכלו למצוא את המגנים שלהן או אפילו העתקים של בנות שיוצרות את המגנים בעצמן.

לאחרונה האחיות הרחיבו את המותג שלהן ושיתפו פעולה עם אפל, עימם יצרו רצועות לשעוני המותג וכיסויים למחשבים ניידים באותו הסגנון של הכיסויים הצבעוניים שלהן. את הכיסויים ניתן לרכוש באתר שלהן, בדולס קיל ובאורבן אאוטפיטרס.

 

 

 

 

תגובות