איזה יופי: מותגי האיפור מחו"ל מגיעים לרשתות הפארם. יחצ חול

איזה יופי: מותגי האיפור מחו"ל מגיעים לרשתות הפארם

איך אנחנו אוהבים מותגים חדשים ובינלאומיים ולכם כל המדור מוקדש למותגי הענק מחו"ל שאפשר למצוא בארץ . טוני מולי משיקים ג'ל אלוורה שמתאים בול לעונה החמה, רשת Be משיקה קולקציה חדשה בשיתוף המותג OFRA ובסופר פארם נוחתת קולקציה חדשה של המותג הבריטי הצומח MAKEUP REVOLUTION. כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

OFRA מגיעה לרשת Be 

רשת הפארם והביוטי Be השיקה מיני קולקציית איפור מקצועית לעונה החמה בשיתוף המותג האמריקאי OFRA. אתחיל בווידוי קטן - אני אוהבת את המוצרים של OFRA הם איכותיים, נעימים ולא מאכזבים. וכך גם המוצרים החדשים שלהם לעיניים. ולמה דווקא עיניין? ובכן הקולקציה הותאמה לעידן הפוסט קורונה ושמה דגש על רכיבי טיפוח בריאים לעור ועל אזור העיניים כאלמנט מרכזי באיפור (כי כולנו עם מסכות ותנסו אתם למרוח אודם ואז לעשטת מסכה).  הקולקצייה כוללת שתי פלטות - אחת בגווני סגול והשנייה בגוונים חומים וזהובים. המריחה היא כמובן קלה, נעימה, והצלליות נשארות לאורך זמן על העיניים. ציון: 9/10 (עלות: 135₪).

© יחצ חול

האלוורה של TONYMOLY

מותג הקוסמטיקה הקוריאני משיק את ALOE CHOK CHOK, ג'ל אלוורה איכותי במיוחד בעל תרכובת מיוחדת ללא אלכוהול המכילה 99% מיצוי עלים של צמח האלוורה - להרגעת העור לאחר חשיפה ממושכת לשמש ולהרגעת גירויים מסוגים שונים. מוצרי אלוורה הם מוצרים שמיועדים בעיקר לקיץ - הם מרגיעים ומקררים את העור ותמיד טוב שיהיה ברשותנו אחד כזה (טיפ שלנו: לשמור אות ובמקרר). מדובר כאן במוצר בסיסי שאי אפשר להפתיע או לגוון בו יותר מדי, אך בכל זאת - זהו מוצר טוב ונחוץ. ציון:9/10 (עלות: 49.90₪  ל-250 מ"ל).

© חן ברקוביץ'

 MAKEUP REVOLUTION בסופר-פארם

מותג האיפור הבריטי הצומח Makeup Revolution, הגיע לסופר-פארם. המותג, עובד על עקרון ה-FAST BEAUTY ומציע מוצרים המתבססים על טרנדים מתחלפים, דינאמיים ומותאמים לתקופה – וקורא לכולם לחגוג את השונה, לחבק את אי השלמות, ולתמוך ביופי בכל צורה, גוון, גיל ומגדר. למותג יש מגוון גדול של מוצרים - שפתונים, מסקרות, צלליות עיניים ופלטות פנים כמו סמקים ושימרים. המוצרים של המותג ברובם איכותיים ובהחלט טובים מספיק לשימוש יומיומי במחירים האלו. אנחנו קצת התאכזבנו מהמסקרה שהייתה לא נוחה למריחה וקצת גושית אבל השפתון והפלטות השונות לגמרי עשו את העבודה בצורה נהדרת. ציון: 8/10 (עלות: טווח מחירים 15-47₪, פרט לפלטות "גלואו גטר" שמחירה הוא 79₪).

 

© יחצ חול

 

 

 

 

 

תגובות