שאלת השאלות: איך הופכים גופיית סבא פשוטה לאאוטפיט שקובר לכולם?. צילום מסך מאינסטגרם xeniaadonts@

שאלת השאלות: איך הופכים גופיית סבא פשוטה לאאוטפיט שקובר לכולם?

לפני כשנתיים הפריט הכי בייסיק משנות ה-80 חזר בסערה לארונות של הפאשניסטות וגם בקיץ הנוכחי הוא ממשיך להיחשב כטרנדי במיוחד. גופיית הסבא, אשר מגדירה מחדש את המונח "קיץ", אמנם מתאימה להכל, אך זה בדיוק מה שגורם לה להיות קשה ליישום

גופיות הסבא משדרות פשטות וקלילות ומושלמות ליום חופש מצוי. למרות זה, או אולי בגלל זה, השנה הן מגיעות כחלק משילובים נועזים שהופכים את הלוק הכללי ליוקרתי ואופנתי הרבה יותר. עם בואו הרשמי של הקיץ והטמפרטורות שמתחילות לעלות, אפשר להגיד שגופיות הסבא לא הולכות להעלם מהמלתחה או מהפיד שלנו בזמן הקרוב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טוטאל-לוק לבן

הרכב של טוטאל-לוק לבן הוא בהחלט הדרך הטובה ביותר ליישם את הטרנד. לבן הוא צבע שעובד בכל עונות השנה אבל כידוע, בקיץ הוא תופס תאוצה ומגיע לקדמת הבמה. שילוב של גופיית סבא לבנה עם פריטים נוספים בגוון זהה או דומה יצור סגנון מאופק ונועז בו זמנית.

תוספת קורדרוי

הקטיפה המפוספסת העונה לשם קורדרוי היא בהחלט אחד הבדים האהובים עלינו. היא אמנם לא קייצית במיוחד, אך מתאימה לערבים קרירים, פריטים קצרים ואקססוריז כמו כובעים. גופיית סבא בשילוב של ג'קט, חצאית, או שורט מבד קורדרוי יצרו לכם לוק קלאסי ומדויק.

מכנסי טרנינג

מכנס הטרנינג הוא ללא כל ספק אחד מהטרנדים המוצלחים ביותר שנשארו איתנו מתחילת משבר הקורונה ותקופת הסגר. שילוב של גופיית סבא עם מכנס טרנינג יוצר מראה לא מתאמץ ונינוח לגמרי, תוך כדי שהוא מחמיא להפליא ומצטלם נהדר.

עם ג׳ינס

ככל הנראה סגנון הדנים ילווה אותנו לנצח ואף פעם לא יאכזב וגם כאן שילוב של גופיית סבא ומכנסי ג׳ינס יתקבל כמראה יום-יומי נקי ואהוב. למראה כזה מומלץ להוסיף אקססוריז למיניהם כמו תיק, חגורה, או תכשיטים נכונים ליצירת לוק מלא בסטייל.

 

 

תגובות