איזה יופי: כשאהבה אהבה, טיפוח וטבע נפגשים. shutterstock

איזה יופי: כשאהבה אהבה, טיפוח וטבע נפגשים

תכירו את שני המותגים החדשים בארץ - שניהם טבעוניים, שניהם לא עושים ניסויים בבעלי חיים, שניהם מבקשים לשמור על הסביבה ושניהם כבשו את לבנו!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

תחליבי ההגנה החדשים של לה רוש פוזה

המותג האהוב מרחיב את סדרת מוצרי ההגנה מפני השמש ומשיק שני תחליבי הגנה לפנים מהשמש - תחליב אחד בצבע לבן ותחליב נוסף עם גוון קל. לשני התחליבים החדשים יש מרקם קליל ונעים על העור, התחליב נספג בקלות ולא משאיר תחושה דביקה או לא נעימה על העור - דבר החשוב ביותר, במיוחד בימי הקיץ החמים והלחים. (מחיר: 99₪ ל-50 מ"ל). 

 

© יחסי ציבור

סדרת גרנייה Bio של לוריאל

קבוצת לוריאל משיקה את תכנית הקיימות העולמית החדשה שלה "לוריאל למען העתיד" הנותנת מענה לאתגרים הסביבתיים והחברתיים העולמיים. השקת התכנית מלווה גם בהשקת מותג חדש המסמל ערכים סביבתיים וחברתיים: גרנייה Bio – מותג טיפוח פנים אורגני, המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע, מבוסס על פורמולות טבעוניות שאינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי והאריזות המיוצרות מחומרים ממוחזרים ואפילו ניתנות למחזור. הסדרה החדשה כוללת מגוון רחב של מוצרים לעור הפנים כמו קרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי פנים, מים מסילריים ועוד. 

© יחסי ציבור

LOVE BEAUTY & PLANET 

המותג שכבש את ארצות הברית ואירופה מגיע סוף סוף לישראל.המותג נולד מתוך הבנה עמוקה שלצרכניות בעידן הנוכחי אכפת לא רק מהמראה והטיפוח האישי שלהן, אלא גם מהעולם והסביבה בהם הן חיות.כ-65% מהאריזות  עשוית פלסטיק ממוחזר הניתן למחזור נוסף, המוצרים הינם טבעוניים לחלוטין והמותג בכל העולם אינו מבצע ניסויים בבעלי חייםהמותג חותר כל העת לשימוש ברכיבים שמקורם בחקלאות בת-קיימא מרחבי העולם, שמשמעותה היא אספקת חומרים בצורה אתית – כזו שתומכת ומפרנסת יצרנים מקומיים ומפחיתה השפעה סביבתית. במותג הזה תוכלו למצוא סבון גוף, קרם גוף, שמפו ומרכך. 

© ליאת רוזנצוויג

 

תגובות