פרס ניחומים: כמו הקורונה גם הסנדלים המעולים האלו כאן כדי להישאר . צילום מסך מאינסטגרם pernilleteisbaek@

פרס ניחומים: כמו הקורונה גם הסנדלים המעולים האלו כאן כדי להישאר

הם מעניקים מבנה מחמיא לכף הרגל, מתאימים במיוחד לצעירים והשיק נוטף מהם בכמות שאירועי הקיץ מתבטלים. אלו הסנדלים שכבר אי אפשר להתעלם מהם וכולנו חייבים בקיץ 2020 מהקניון שעוד רגע נסגר או מאחד האתרים. כי מה יותר מנחם מפריט שרואים רק בפידים הלוהטים?

אם בכל קיץ הכפכפים היו מגיעים כדי לשמש אותנו באזורי הבריכות וחופי הים, לא עוד. אמנם לא מדובר בכפכפי הגומי (אם כי גם הם זוכים למקום מכובד באאוטפיטים מהודרים למדי), אך אלו בכל זאת כפכפים – שתי רצועות שמתחברות לכדי רצועה אחת ונאחזות בסולייה בשלוש נקודות. הפאשניסטות מדגימות איך משלבים אותם בלוק ובעיקר גורמות לנו לחשוק בסנדלים הכי נכונות, גם אם הן לא הכי נוחות, של העונה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סוד הכפכפים הוא כנראה המינימליזם שמשתלט על עולם האופנה בחודשי הקורונה האחרונים, כשאין אירועים ושבועות אופנה שמן הראוי ללבוש בהם פריטים יותר מפוצצים ומפתיעים. אלו כאמור בסך הכל שני קווים ומשטח בצבע אחד או שניים ולרוב גם מגיעים בצבעים הניטראליים והכבר לא כל כך מעניינים – שחור, לבן ואיך לא - חום על כל גווניו.

אז איך הפאשניסטות יישמו את המאסט-הב של התקופה? יש מי שהתחדשו בכפכפים עם פלטפורמה לא גבוהה, אחרות בחרו באלו עם הרצועות העבות ויש גם מי שצירפה את הסנדלים לשמלת ערב מלאת גלאם. במקרה כזה, כפכפי עקב עובדים נהדר ומחפים על האסוציאציה הטבעית להוויאנס הפשוט שקנינו באילת. בקיץ שעבר, כמובן.

 

 

 

תגובות