מהטיקטוק לביוטי: אדיסון ריי משיקה מותג ביוטי?. צילום מסך מאינסטגרם addisonraee@

מהטיקטוק לביוטי: אדיסון ריי משיקה מותג ביוטי?

בשבוע האחרון כוכבת הטיקטוק הגדולה, אדיסון ריי, מעלה לרשתות החברתיות שלה טיזרים לפרויקט חדש ולנו ניראה כי מדובר בחברת ביוטי. כל הפרטים

עם למעלה מ-50 מיליון עוקבים בטיקטוק, אדיסון ריי היא ללא ספק הדבר הבא בעולם הבידור העולמי. בין סרטוני הריקוד הויראלים שלה, השמועות על הזוגיות עם כוכב אחר מהאפליקציה - ברייס הול וההתקרבות שלה למשפחת קרדשיאן-ג'נר, ניראה כי אדיסון ריי כאן כדי להישאר. בשבוע האחרון היא העלתה גם לטיקטוק וגם לאינסטגרם שלה סרטונים מיוחדים המבשרים על משהו שקרוב מאוד לצאת, לאחר חיפושים ברשת החברתית יש סבירות גבוהה כי ריי פותחת חברת ביוטי משלה!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

לפני שישה ימים העלתה ריי לאפליקציה המזוהה עימה סרטון שמרמז קמפיין למשהו חדש וכתבה בתיאור: "אני עובדת על משהו מאוד מרגש שאני לא יכולה לחכות לספר לכם עליו, ולשתף אתכם בהכל!" לבסוף היא שמה האשטאגים שאחד מהם הוא "#weareitem" בסוף הסרטון יש כיתוב שאומר "ITEM, בקרוב". כמו כולם גם אצלנו חלו ספוקלציות וחשדות. מיד לאחר מכן מצאנו עמוד באינסטגרם שנקרא "Item Beauty" ואחרי העמוד הזה ריי עוקבת בעצמה. הלוגו שבפרופיל של העמוד תואם ללוגו שמצוין בסרטון טיק טוק של ריי.

לפני כיומיים אדיסון העלתה עוד סרטון לטיק טוק שלה ושם היא כתבה בתיאור "מנה של אהבה עצמית. מגיע באוגוסט הקרוב". והוסיפה את אותו ההאשטאג מהסרטון לפני "#weareitem" וכמובן אותו לוגו בסיום הסרטון. אותו משפט שכתוב בפוסט הזה גם כתוב בביו של האינסטגרם שמצאנו. 

לפני כשמונה שעות (צהריים בשעון לוס אנג'לס) אדיסון העלתה לאינסטגרם שלה תמונה ביחד עם אמא שלה, והתיאור היה "20 ליולי, 2020". התמונה ניראת לגמרי ביוטי ומרמזת על משהו שקורה עוד היום! אז מה אתם אומרים? האם אדיסון ריי פותחת חברת ביוטי או רק צירוף מקרים. כמובן שנמשיך לעדכן!

תגובות