קים אור אזולאי השיקה מותג חדש. צילום זוהר שטרית

קים אור אזולאי השיקה מותג חדש

קים אור אזולאי מרחיבה את מותג האופנה, 'KIMOR', שבבעלותה ונכנסת לשותפות עסקית ובלעדית עם אתר האופנה הגדול

השחקנית וכוכבת הנוער המצליחה, קים אור אזולאי, נמצאת באחת התקופות הפוריות והעמוסות בחייה (טפו, טפו, טפו!) בין שלל תפקידים בהן היא מדלגת, במקביל לבגרויות וקמפיינים, אזולאי גם הופכת ליזמית הראשונה בארץ שנכנסת לשותפות עסקית עם אתר האופנה TERMINAL X ומעצבת קולקציה שלמה בעצמה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הבוקר (א') עלתה הקולקציה החדשה KIMOR X TERMINAL X באתר האופנה ותוצג לצד המותגים המובילים בארץ ובעולם, וזאת, נזכיר, עוד לפני שמלאו לה 18. מדובר בקולקציית קיץ הכוללת כ-70 פרטי אופנה שעוצבו על ידי קים אור אזולאי, וצפי המכירות של הקולקציה עומד על למעלה ממיליון שקלים. מדובר בשיתוף פעולה שני בין קים לאתר שכן בעבר השיקה שם את קולקציית הכובעים החדשה שלה. 

© צילום זהר שטרית | איפור לידור פיינמן | שיער: פדור וישניאקוב

על שיתוף הפעולה מסרה אזולאי: "אני מאוד נרגשת לקראת עליית שיתוף הפעולה עם TERMINAL X וזה ללא ספק צעד משמעותי בהתפתחות שלי, כבוד גדול עבורי להיות חלק מאתר האופנה החזק בישראל, ולהופיע בו לצד המותגים המובילים בעולם. לראשונה בחיי עיצבתי קולקציה שלמה מהשלב הראשון ועד האחרון, והייתי חלק מכל הדרך. זה לא מובן מאליו לדעת שבנות מכל הארץ ובכל הגילאים יבחרו ללבוש את החזון האופנתי שלי. חייבת לציין שזה היה אתגר גדול דווקא בתקופת הקורונה הנוכחית והמטלטלת בארץ ובעולם, הצלחנו להתגבר על כל המכשולים ולייצר קולקציה ללא פשרות".

 
תגובות