איזה יופי: מסכות הטיפוח לפנים שכבשו אותנו. eh, dkxni

איזה יופי: מסכות הטיפוח לפנים שכבשו אותנו

המותג הקוריאני SO.KO משיק שש מסכות טיפוח לפנים שאפשר לקחת לכל מקום, אסאנס עם קולקציית איפור חדשה שמתאימה לכל כיס ואקולאב עם מוצרים חדשים לטיפוח הפנים על בסיס תמציות אורגניות - כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קולקציית האיפור החדשה של Essence 

Essence יוצאת עם קולקציית מוצרים חדשה לכבוד קיץ 2020 וכרגיל היא שומרת על טווח מחירים נגישים במיוחד (החל מ-13₪ ועד 19₪). בין הסדרות העונה ניתן למצוא את סדרת האיפור החדשה 'my SKIN PERFECTOR'  הכוללת פודרה ופריימר, מאופיינת בטקסטורה קלילה במיוחד, מעלימה את הנקבוביות ויוצרת גימור מט. ציון: 8/10.

© יחסי ציבור

סדרת ניקוי הפנים של ecoLove

מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק קולקציית מוצרים טבעיים לניקוי הפנים מתמציות אורגניות של אלוורה, מלפפון וקמומיל. הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים לניקיון יסודי של עור הפנים: ג'ל ניקוי פנים (49.90₪), מים מיסלרים לניקוי והסרת איפור בתוספת מי ורדים (59.90₪) ומסכת בוץ מינרלי עם פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח (64.90₪). ציון: 9/10. 

© יחסי ציבור

 

מסכות הסקוויז של SO.KO

מותג הטיפוח הקוריאני משיק שש מסכות סקוויז חדשות המועשרות בתמציות המהטבע. המסכות החדשות מגיעות באריזה אישית, נוחה, כזאת שאפשר לקחת לכל מקום ומתאימה גם לנסיעות. לכל מסכה יש פקק מיוחד לסגירה חוזרת ואפשר להשתמש בכל אחת עד ארבע פעמים. בין המסכות החדשות תוכלו למצוא מסכת קוקוס לריכוך העור, מסכת חימר ורוד ואפרסק לניקוי יסודי של עור הפנים,ומסכת אבטיח וחומצה היאלורונית ללילה. מחיר: 14.90₪, ציון: 9/10.

© קית גלסמן

 




תגובות